- Искам те.. - Мерлин прошепна срещу устните на Джемин. Гласът й, погледът й бяха изпълнени с желание, любов, поход, а устните й бяха леко притворени, жадни за още.
Джемин придърпа Мерлин в нежна целувка.
~
- Мамка му... - алармата зазвъня и се разчу из целия апартамент, затова Джемин побърза да я изключи.
- Охо, я виж кой е станал рано - Джеси се усмихна като видя Джемин с разрешена коса и сънен поглед.
- Добро утро - Джемин поздрави с лека, сънена усмивка.
- Станах, че ми се пикаеше, не за друго. И реших да намина през кухнята за нещо сладко-... и кой да видя ми яде от бисквитките!? - Джемин размаха ръце, след като видя че любимите й бисквитки бяха нападнати от най-добрата й приятелка. Тя пък отсреща се засмя с пълна уста.- Извинявайй, не можах да се сдържа!
Джемин извъртя очи и седна на един от столовете в кухнята.
- Прасе...- Ще ти купя други.
-Добре добре, базиках се. Яж колкото си искаш. - Джемин мина през косата си с пръсти, а Джеси се усмихна невинно и сложи нова бисквитка в устата си.
- Сега седни, че искам да поговоря за едно нещо с теб. - Джемин й посочи мястото срещу нея, а Джеси кимна и седна, оставяйки пакета настрани.- Слушам те с цялото си внимание. - каза Джеси с усмивка. Радваше се, че Джемин искаше да й сподели, затова наистина слушаше с интерес.
- Така...откъде да започна? - Джемин отново мина с пръсти през косата си и започна да разказва на Джеси за миналата вечер. Разказа й за всичко, включвайки всички малки и големи подробности. Джеси я слушаше с интерес и ентусиазъм.
- Неее..не човек... - Джеси не можеше да повярва на чутото.
- Мда, и аз така си виках на ум когато ме гледаше с красивите си очи... - каза Джемин като се усмихна по сладък начин. Това разбира се не остана незабелязано от приятелката й.
- И кво? Крадем ли я? - Джеси каза, поглеждайки към Джемин с палав поглед и усмивка. Джемин първоначално я гледаше с въпросително, учудено изражение.
- Джесо ма, ти нормална ли си ма!? - развика й се Джемин, а Джеси само се засмя.
- Какво де, идеята е добра, признай си. - Джеси отново се усмихна, като този път и намигна. Джемин извъртя очи, но се замисли над думите на Джеси, колкото и да бяха глупави. Това...
"Това беше толкова тъпо, че беше добро."
YOU ARE READING
KIDNAPPED
RomanceДжемин е момиче от мафията, или по-специално, една от началниците там. Главната й роля е предимно да "разчиства" по време на обири и други престъпления. И под "разчистване" нямам предвид чистачка. Тя е една от най-опасните убийци в страната. Джемин...