Изстрели разцепиха атмосферата. Писъци огласиха целия бар. Мерлин се обърна и видя Макс да лежи неподвижно на пода. Целия беше облян в кръв. Момичето, с което се забавляваше преди секунди сега стоеше на колене до него, плачейки и викайки за помощ.
Нима Мерлин беше толкова пияна?
Всички наоколо бяха залегнали и единствената фигура, която злокобно изпъкваше сред тълпата...
"Джемин..."
Явно не й се превиждаше.
Джемин свали пистолета си от надолу, а очите й мигновено затърсиха Мерлин.
Мерлин затаи дъх. Опита се да се скрие из тълпата, но не след дълго чу още един изстрел. Когато се обърна да провери откъде идва, усети как някой я сграбчва. Мерлин изпищя, а сърцето й пропусна удар. Докато се усети вече беше с чувал на главата си и белезници на ръцете си.- Не! - извика Мерлин. Джемин я вдигна и я метна на рамо, понасяйки я със себе си.
- Пусни ме!!! - Мерлин изпищя докато се опитваше да се отскубне от силния захват на Джемин. Сърцето й биеше бързо, дъхът й се зачестяваше и усещаше сълзи да напират в очите й. Мерлин махаше с крака като успя да ритне Джемин в челюстта.
- Ах, мамка му... - изруга Джемин под носа си. Финални метри останаха до черното Порше, в което чакаше Джеси, и Джемин ги взе на спринт.
"Боже..не очаквах да е толкова буйна.." помисли си Джемин и
- Пуснете ме! Пус-...- Мерлин не успя да довърши, тъй като Джемин отвори багажника на колата и я сложи вътре. След това запуши устата й с кърпа и заби инжекция с успокоителни в крака й. Това мигновено изпрати Мерлин в безсъзнание.
Джемин си отдъхна и свали маската си. Затвори багажника на колата и се качи отпред при Джеси.- Пали. - Джемин каза, опитвайки си да възстанови нормалното си дишане.
- Слушам.
Не че Мерлин беше тежка, просто беше трудна за усмиряване. Джемин видя зор докато я занесе дотук, но беше повече от доволна и не съжаляваше.
- Човек ще каже, че с мечка си се борила. - Джеси се засмя и погледна към Джемин, която се опитваше да приведе косата си в нормален вид.
- Да, нещо такова беше... - тя се усмихна и се облегна назад.
YOU ARE READING
KIDNAPPED
RomanceДжемин е момиче от мафията, или по-специално, една от началниците там. Главната й роля е предимно да "разчиства" по време на обири и други престъпления. И под "разчистване" нямам предвид чистачка. Тя е една от най-опасните убийци в страната. Джемин...