10

8 1 0
                                    

- Охо, я виж ти кой е станал рано - Джеси се усмихна на Джемин. Все пак това не се случваше всеки ден.

- Аз не съм и лягала.. - отвърна Джемин

- Така ли било? Е, в такъв случай ще те посъветвам да обърнеш посоката и да се върнеш обратно в леглото.

- Аха...А мога ли да знам каква е причината?

- Довечера сме на бар. - всеки път когато ставаше на въпрос за бар и алкохол, Джеси се ухилваше като малко дете, на което туко-що са му казали, че ще го водят в магазин за играчки.

- А не, абсурд. - веднага отсече Джемин.

- Защо??? - Джеси веднага се натъжи

- Не не не, забрави. - Джемин замаха с ръце .

Джеси се намуси на тази нейна реакция. Помълча малко, докато разбира се не й хрумна гениалната идея да я...

- Добре тогава, стой си вкъщи. Нито ще видиш мацката от онази вечер, нито тя теб ще види.

...подразни.
Джемин наостри слух когато стана дума за момичето от бара. Думите на Джеси я накараха да се замисли. Разбира се, че тя беше добра в манипулацията и съблазняването. Знаеше кога какво да каже и какви точно аргументи да използва. Истински престъпник, нали?

- Да бях станала адвокат. - Джеси се усмихна самодоволно като забеляза реакцията на приятелката си и метна един кичур коса назад.

- Да беше станала поп, твойта мама! Никога не млъкваш! - След тези думи настъпи бурен смях.

- За поп си била само ти - с едната ръка взимаш, с другата ги благославяш.

След още малко кикот, двете момичета продължиха разговорът си.

- Е, какво ще кажеш? Навита ли си да дойдеш с нас? И момчетата казаха, че ще дойдат.

- Само едно не ми е ясно. Как така си толкова сигурна, че и тя ще е там?

- Е а да видиш! - Джеси протегна палец към Джемин, в знак че иска да се хванат на бас.

- Ми не ти вярвам пък, ама ще дойда! - Джемин сключи палец с този на най-добрата си приятелка.

- Айде! И ако се окажа права ще ме черпиш една водка!

- Ааа не! На теб водка повече не! - Джемин на мига се сети последния път, в който Джеси се напи с водка. Играха на шотове и не след дълго Джеси беше на масата и се раздаваше на макс докато Алекс и Тео й хвърляха пари като салфетки. После разбира се повръща като луда. Но поне навъртя добър оборот за вечерта...

KIDNAPPED Where stories live. Discover now