13

9 1 0
                                    

Поредна нощ, в която щеше да се извърши обир, познайте от кого :)

Тео караше черната Мазда, до него беше Джеси а на задните седалки - Джемин и Алекс. Всички бяха нащрек за шпиони и камери.
Джемин запаса пистолета си в колана на черният си кожен панталон и сложи черната си маска. Отново беше готова да нападне. Беше като истински хищник - винаги подготвена. Алекс направи същото, като погледна към Джемин. Тя му кимна. Разбраха се само с поглед. Този им знак значеше, че са готови да задействат плана си.

- Джеси, блокирай камерите. - Тео даде газ на макс, а Джеси се зае да изпълни задачата си.

Маздата спря пред имението на кмета, а от нея като пчели излетяха четири маскирани, с пистолет и чували в ръце. Ужесточена битка започна. Както винаги Джемин беше безпощадна и безмилостна. В очите й се четеше ярост. Спускаше се без капка страх в бой след бой.

- Дръжте ги!

~

Мерлин реши да се разходи, за да се разсее малко от мислите, които не я оставяха намира.

Беше тъмно, само няколко улични лампи светеха в тъмната нощ. Мерлин хареса тази обстановка, въпреки че я беше страх. Все пак бе момиче и се разхождаше по тъмно и късно. Въпреки това, тя продължи да се разхожда спокойно, с ръце в джобовете.

След няколко минути Мерлин усети стъпки зад нея. Изплаши се леко и се обърна назад. Една пияница вървеше след нея. Беше едър, висок мъж на средна възраст. След като Мерлин го видя, пак се обърна напред и забърза походката си, стремейки да не се обръща повече. Пияният мъж обаче я настигаше и тя го усещаше, тъй като чуваше бързи стъпки зад нея. Чуваше този шум все по-ясно с всяка изминаваща секунда.

- За къде така си се разбързала, красавице? - мъжът каза с дълбок глас докато я настигаше.

Мерлин се изплаши още повече. Ръцете й треперяха. Тя се обърна, за да види колко близо е мъжът. Изненада...той беше точно зад нея. Когато тя се обърна и го видя, отвори широко очи, а дъхът й секна на момента. Мъжът се усмихна лукаво и хвана лактите й, така че да не може да избяга.

- Оппа - мъжът имаше психопатско изражение. Той се приближи към нея.
Мерлин се бунтуваше и се опитваше да се измъкне. Това не се хареса на пияния мъж и той й удари силен шамар, като този път я вдигна на рамо и започна да върви на някъде. Мерлин извика от болка след удара и изписка, щом мъжа я вдигна.

KIDNAPPED Where stories live. Discover now