3

21 1 0
                                    

Джемин се прибра от разходката. Чувстваше се малко по-добре, но имаше чувството че трябваше да направи още нещо. Нещо, което да я накара да се почувства като нормален човек поне за малко. Странно, но имаше нужда да разпусне.. Което в нейната гледна точка, значеше бар или клуб. Джемин се усмихна на собствената си идея.
С бърза походка отиде при приятелите си. Завари ги да седят на една маса с бира пред тях.

- Симпатяги-... - Джемин се спря и изражението й рязко се промени като ги видя с бирата пред тях.
- Ей пенсионери такива! Я ставайте от масата! - Джемин започна да мята ръце напред назад.

- Гледайте каква е кочина! Ц ц ц, ужас ужас..

- Много си ни е добре - Алекс се усмихна доволно, отпивайки от бирата си - А и ние също сме хора, и ние заслужаваме почивка.

- А ти как се сети за нас, ако не е тайна? - Внезапно попита Джеси, най-добрата приятелка на Джемин.

- Почти съм убеден, че й е хрумнала някоя друга простотия. - Тео погледна убедително Джеси.
- Пак някаква малоумна идея..

- Предположих - отвърна му Джеси - Познавам я достатъчно добре.

- Е? - Тео вдигна вежда въпросително в очакване да чуе какво е намислила Джемини този път.
Честно казано, нямаше да се учуди на каквато и да е идея от нея... Последния път не завърши особено подобаващо...
На Джемин й бе хрумнала гениалната идея да отидат на казино, а после на клуб. Вечерта завърши с 5 от 4 пияни, но пък богати. Бяха плячкосали половината оборот на казиното (чрез мамене в игра, естествено) и бяха гепили по два мотора, паркирани пред дискотеката. По-късно се оказа, че моторите са били собственост на консула на страната и брат му :)

-Ми то човек може ли да вземе думата от вас? - Джемин пак замята ръце и извъртя главата си настрани.

- Ще казваш ли или напротив? попита Джеси с нотка раздразнение в гласа й

Джемин въздъхна преди да проговори.

- Айде на бар - Джемин най-накрая изплю камъчето

- Моля!? - Алекс подскочи от изненада
- Правилно ли чух? - Алекс се огледа, за да проследи и реакциите на другите в стаята. Джемин го гледаше с неразбиране и вдигната вежда

- Какво? Какво толкова казах? - попита тя

- Ти? И бар? В едно изречение? - Тео също беше учуден

KIDNAPPED Where stories live. Discover now