merhabalar! oy ve yorumları eksik etmezsek sevinirim, onlar sayesinde daha çok yazma isteği geliyor.
beni instagram veya twitter üzerinden takip edebilirsiniz, hesabım: mehriial
keyifli okumalar!
•
Hâr
♪ lana del rey, chemtrails over the country club
♪ benson boone, ghost town
(Belki de kendini sevememenin nedeni beni sevmektir.)
♪ rauf & faik, wonderful
22.
Sihirbazın Kanlı Oyunu.
Geçmiş.
Yirmi üç yaşıma kadar öğrendiğim bir şey vardı; birinin zamanının dolması senin zamanının durduğu anlamına gelmezdi.
Babamı kaybedeli neredeyse sekiz sene olmuşken Hazer hayatıma girerek beni daha neşeli birine çevirmişti. Bir insanın sahip olabileceği en iyi arkadaş ve kardeş olduğunu söylüyordum ve biliyordum ki hiçbir zaman bu düşüncem değişmeyecekti. Ona ve birbirimize verdiğimiz değere çok fazla güveniyordum.
O hayatıma girmişti ve onun sayesinde Kaner'le tanışarak aşkı tatmıştım. Mutlu muydum? Hem de çok fazla. Bazen annemle kardeşlerimin bana uzun uzun, şaşkın bakışlarını fark ediyordum. Nedenini anlamak çok zor değildi. O eski Hera gitmiş, yerini çok farklı Hera almıştı. Hazer bu değişimimin başlangıcı olmuştu ancak Kaner beni şimdilerde çok fazla mutlu ediyordu.
"Bana da ellerinle pasta yapmayacaksan eğer seninle konuşmayacağım."
Pastayı heyecanın verdiği mutlulukla buzdolabına koyarken Hazer'in küçük bir çocuk gibi mızmızlanmasına karşılık küçük bir kahkaha attım. Bazen abisiyle beni tanıştırdığı için kendisine söverdi, bazense birbirimizi sevdiğimiz için bizleri. İçten içe bizim için mutlu olduğunu biliyor olduğum gibi tüm bunları sadece şakasına söylediğini de biliyordum.
Buzdolabının kapısını kapatıp ona yaklaştım ve saçlarını karıştırarak onu sinir etmeyi başardım. "Dağıtma şu saçlarımı Allah aşkına ya!" diyerek telefonunu kaldırdı. Ekranda görebildiği kadarıyla saçlarını düzeltirken kaşları sertçe çatılmış, seslice nefesini vermişti.
"Ne o? Randevuya falan mı gidiyorsun?"
Sesimdeki alaycılık kahverengi gözlerini kısmasına neden olduğunda kıkırdadım. "Senin yüzünden hep kısmetim kapanıyor. Kardeşim diyorum, biliyoruz biz o kardeşleri diyorlar." Yüzünü buruşturdu. "Abimin nişanlısı demeye başladım, bu sefer de abisinin nişanlısına göz koyan orospu çocuğuna çıkarıyorlar adımı. Bence arkadaşlığımızı burada sonlandıralım."
Yüzümü buruşturdum. Çaydanlıktaki suyun kaynamasıyla altını kapatıp dolaptan bir bardak aldım. "Çay?" Başını sallamasıyla ikinci bardağı da alıp ikimize de çay doldururken, "Onlar seni kaybeder," dedim dilimin ucunda biten kelimeleri dökerek. Çayları masaya bırakıp çaprazına oturdum. "Bir kız için beni hayatından çıkarmanı asla affetmem bu arada, sakın öyle bir şey yapayım deme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAR
Misterio / Suspenso❝Adını sil, yaşının üzerini karala, kendini sev ya da sevme; bu dünya bir satranç tahtası, sen üzerindeki piyon.❞ Uzel Hera Alaca, en yakın arkadaşı Hazer Kanıkor'un öldürülmesiyle onun abisi Kaner Kanıkor'un karşısına çıkar. Eski sevgilisine kardeş...