Hâr 27 | Güzel ve Çirkin Kalplerin Yansımaları

153 18 1
                                    

uzun bir aradan sonra tekrar merhabalar.. beklettiğim için özürlerimi sunarım. bundan sonra çok fazla bekletmemeye çalışacağım.

bölüm veya kitaplar hakkında konuştuğumuz whatsapp kanalı açtım bir süre önce. burada da duyurayım. gelmek isterseniz eğer instagram öne çıkarmalarımdan ulaşabilirsiniz linke.

instagram: mehriial
twitter: salteramortis

daha fazla bekletmeden bölüme alayım sizi.

keyifli okumalar.

HAR

-27-

evgeny grinko, dusty room

♪ sezen aksu, haydi gel benimle ol

Güzel ve Çirkin Kalplerin Yansımaları

Karşıma on iki yaşımdan sonraki herhangi bir halimi koysalar ona söyleyeceğim şey kalbinin kara olmadığıydı.

Belki gerçek buydu, bilemiyorum. Kendimi düşünmeyi bıraktığım bir noktadayım artık. Gerçek buysa bile bilmek, bu gerçekle büyümüş olmak istemiyorum. Birazcık yaşamak istiyorum, belki birazcık da mutluluğu hak etmek.

Birilerinin kalbine ölümleri ve acıları bırakırken, kalbimin karanlığında o insanı boğup öldürürken pek de hak ettiğime inanmıyorum.

Biliyorum, dünyanın en güzel şeylerini hak eden sadece Kaner.

Bense bu dünyanın en çirkin insanıyım.

İnsanlar hâlâ anlamıyor, ben de anlamazdım eskiden. Bir insanın güzelliği aynada gördüğü yansımadan çok kalbindeki yansımadan ibarettir. Benim kalbim kapkara mı? Annem öyle demişti. Kapkara kalbe sahip olan bir insan nasıl güzel olabilirdi?

Abim yakışıklı diye etkilendiysen gerçekten bunu yapma, iki gün sonra onun karakteriyle başa çıkamaz olursan kötü hissederim.

Hazer bana bu sözleri söylediğinde düşündüğüm şey gerçekten öyle olup olmadığıydı. Hayatıma kimseyi almamıştım. Etkilendiğim tek kişi Barış olmuştu, ben hislerimin farkına vardığımda o çoktan hayatımdan çıkıp gitmişti. Pişmanlık duymuştum ancak sonrasında annemin sözlerini hatırlayıp onun için en iyisinin bu olduğunu düşünerek içimde oluşan o hisleri unutmaya çalışmıştım.

Kaner ne kadar zamanında aksini biliyor olsa da hayatımda bir başkası olmamıştı. Kendisi böyle bir düşünceye girmişti, bense bozmamıştım. Ona Barış'ı anlatmıştım sadece, onunla bir ilişkimiz olmadığını bilmesine rağmen nedense hayatımda birileri olduğunu düşünmüştü. Ona ilk aşkım ve ilk sevgilim olduğunu itiraf ettiğimde neden böyle düşündüğünü de öğrenmiştim.

Ona göre öyle güzeldim ki birilerinin bana âşık olmaması onun gözünde imkânsız gibiydi, illa birinin beni etkilemiş olabileceğini düşündüğünü söylemişti.

Hazer'in sorusu üzerine uzun uzun düşünmüştüm. Gerçekten bir süre sonra geçip gidecek bir his miydi yoksa gerçekten de o an hissettiğim gibi farklı bir his miydi, bunu anlamaya çalışmıştım. Şimdi karşıma o Hera'yı koysalar ona hiçbir zaman hiç kimseyi onu sevdiğin gibi sevmeyeceksin derdim.

Kaner vardı.

Kaner'den öncesi vardı.

Ama Kaner'den sonrası yoktu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin