Sassy Prince Tanıtım 🎔

2.7K 223 292
                                    




 🎔

21.yy'ın Güney Kore Krallığında heyecan dolu bir gündü...

Modern çağda olunmasına ve demokrasi ile yönetilen çoğu ülkeye nazaran,bugün bile monarşi ile yönetilen ülkenin tahtında Kral  III.Park Kichung vardı.Adil ve cesur kral,halkının gözünde her zaman sevilip sayılmıştı.Ne yazık ki bu alfanın halkıyla olan ilişkisi,kaderiyle olan gibi güzel değildi.Uzun yıllardır hükümdarlık süren Park krallığının 2024 yılında tek bir omega veliahtı vardı.

Anlaşmalı bir evlilik yapsa da eşini sevmiş,ona ve omegasına sadık kalmıştı Park Kichung.Uzun yıllar çocuk sahibi olamamış,çeşitli tedavi ve testlerin sonucunda alfa kralın,neredeyse kısır seviyesinde çocuk sahibi olmasının zor olduğu ortaya çıkmıştı.Tüm ülke ve krallık,gelecekleri için endişelenmeye başladığında ise bir mucize gerçekleşmiş ve tanrı onlara tek çocuklarını bağışlamıştı.

 2004'ün sonlarına doğru doğan ilk ve son çocukları,teni pamuk kadar narin ve beyaz ve buna nazaran kömür karası saçlarıyla görenlerin dönüp bir kez daha bakacağı bir güzellikte olan omega Prensi Park Jimin'di.Hayır,bu pamuk prenses masalı değildi ama onu görenlerin aksini iddia edemeyeceği de bir gerçekti.

Haliyle bu küçük prens,omega da olsa krallığın tek veliahtı olduğu için hem ailesi hem de halk tarafından olabildiğince şımartılmıştı.Bir dediği iki edilmemiş,her istediği emir sayılmıştı.Resmi etkinlikler ve göz önünde olacağı kısmi toplantılarda mükemmel eğitilmiş örnek bir prens gibi görünse de işin perde arkası tamamen farklıydı.

"Size pırlanta tacımı değil elmaslarla süslü mavi tacımı takmak istediğimi söyledim!"

"Majesteleri,birazdan kraliyet tacınızı takacaksınız,bu tacı sadece geçit töreninde kullanacaksınız.Tören için kıyafetlerizle uyum-"

"Ne istediysem onu yapın dedim! Sekreter Kim çıkarın onu buradan ııgghh hepiniz beni sinir ediyorsunuz"

Ve evet,görüldüğü üzere bugün Park krallığı için çok çok önemli bir gündü.Bugün itibariyle 20 yaşına gelip reşit olmuş olan Prens Jimin'in resmi taç giyme töreni yapılıyordu.Aslına bakarsanız kutlamalar 1 hafta öncesinden başlamıştı.Ama yoğunlaştığı gün,resmi törenin de yapılacağı bu gündü.Genelde Kpop konserleri için kullanılan Jamsil stadyumu,bugün Prens Jimin'in kutlamalarına ev sahipliği yapacaktı.

Ve o kutlamaların asıl patlama noktası ise yeni neslin en sevilen Global süperstarı alfa Jeon Jungkook'un sahneye çıkmasıydı.Normalde böyle etkinliklerde asla boy göstermezdi ama resmi bir davet almak kesinlikle reddedemeyeceği bir noktada kalmasına neden olmuştu.Milyonlarca kişi stadyumda bir ellerinde alfanın lightsticki diğer ellerinde Prens Jimin'in fotoğrafının olduğu bayrakları sallıyordu.

Tüm ulusal TV kanalları konseri ve taç giyme törenini naklen yayınlayacaktı.Küçük bir diva gibi takılmaya devam eden sevgili Prensimiz Park Jimin'in gözleri,bir anlığına odadaki dev ekrana kaymış ve orada kendisi için yapılan kutlama yayınını görmüştü.Ekranda milyonlarca insanın sahnedeki alfa için çıldırdığı dakikalar gösteriliyordu.Yakın planda çekilen alfanın görüntüsü ekrana düştüğünde bunca çığlık ve gürültünün nedeni de anlaşılmıştı.

Sassy Prince | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin