25-Taht kimin?

894 164 233
                                    

Rutinleri bozmak çoğu zaman korkutucudur.Alışılageldik davranışları yapmaya devam ederken mutlu ve huzurlu hissederiz.Ancak bir noktada sekteye uğradığında,rahatsız edici hislerle tanışırız.Bir sonraki adımın ne olduğunu bilirken güvende ve huzurluyuzdur.Hesapta olmayan bir adımda anksiyetemiz tavan yapar ve yeni olan ne varsa uzaklaşmaya çalışırız.

İşte Jungkook'a olan şey de tam olarak buydu.Bundan tam 7 ay öncesi,sahneden sahneye koşan,reklam,dergi,klip gibi çekimlere katılan,ama en önemlisi 7/24 müzik yapan bir adamdı.Rutinleri bunlardan oluşuyordu.Sonra birden hayatına şımarık bir prensin teki girmişti.Her şey daha ilk günde alt-üst olmuş,ısrarla dünyasına dahil olmak isteyen bu omegayı itmeye başlamıştı.Zarar gördükçe zarar vermiş,onu asla sevmeyeceğine dair yeminler etmişti.Şu anda geçmişe gidebilseydi kendisine uzun uzun gülerdi...

Aşık olduğu tek şeyin müzik olacağından emindi.Kulaklarının duyduğu en güzel melodinin kendi parmaklarından,çalışmalarından çıktığını sanırdı.Ama şu anda dinlediği ritim...Kelimelere,cümlelere sığamazdı.O ritmin kendi kalbiyle nasıl eşitlendiğini,nasıl büyüleyici ve nasıl ruhani olduğunu anlatamazdı.Asıl şimdi dünyanın en güçlü,en başarılı alfası gibi hissediyordu.Asıl şimdi yenilmez hissediyordu.

"Bu hayatımda duyduğum en güzel şey..."

Yavrusunun kalp atışlarını duyduğu an dökülmüştü bu sözler ağzından.Elleri eşinin elini kavramışken,gözleri siyah-beyaz ekrandaydı.Belli olacak bir bebek görüntüsü yoktu henüz,ama oradaydı işte.Birlikte yarattıkları mucizenin minik kalbi  ahenkle çarpıyordu.Ve bu,dünyada hiçbir notanın bir araya geldiğinde oluşturamayacağı kadar güzel bir melodiydi.

"Şimdilik her şey yolunda majesteleri.Yavrunun sağlıklı gelişimi için beslenmenize ve uykunuza ekstra özen göstermenizi isteyeceğim sizden.Tıbbi kayıtlarınızı kraliyet doktorunuzdan aldım.Kullandığınız astım ilaçları bebek için zararlı.Daha düşük dozajda ve hamileliğinize zarar vermeyecek olanlarla değiştirdim.Güçlü ilaçlar kullanamayacağınız için bundan sonra astım krizlerini tetikleyecek her şeyden uzak durmanızı tavsiye ediyorum.Üzüntü,stres ve yorgunluk size yasak"

"Siz merak etmeyin doktor Yang,bebeğime çok iyi bakacağım"

"Ben sana,sen de bebeğimize iyi bakacaksın..."

Jungkook kulağına fısıldadığında,güller açmıştı yüzünde.Bir haftadır kendi kendine çektirdiği eziyet nihayetinde son bulmuştu.Bebeği için sevmez,istemez dediği alfası resmen gözünün içine bakıyordu.Onun aşkını,mutluluğunu mührü sayesinde her damlasına kadar hissediyordu.Şu anda hissettiği duygusal doyumu anlatamazdı.

Mutluluk sarhoşu olmuş bir şekilde,el ele girmişlerdi saraya.Odalarına girer girmez yaptıkları ilk şey birkaç yoğun öpücük paylaşmaktı.Jungkook günlerdir uzak kalmak zorunda kalmış olduğu eşini sevip koklarken resmen kendinden geçmişti.Jimin ondan günden güne uzaklaşırken,tenine hasret kaldığı günlerin acısını çıkarır gibi kokluyordu.Eşinin kır çiçeklerine karışmış süt kokusu başını döndürecek kadar yoğundu.

"Çok güzel kokuyorsun...başımı döndürecek kadar güzel..."

"Jeongguk gıdıklanıyorum kkkkkk"

"Acaba haber verip yemeği iptal mi etsek"

"Olmaz,hem annem gelmek üzeredir zaten bir şey söylemedik diye endişelendi telefonda,sesi nasıldı sen de duydun"

"Birazdan torununu duyunca tamamen düzelir endişelenme sen aşkım.Şimdi yat bakalım yatağa"

"Ne yatması,yemek için hazırlanmamız lazım"

Sassy Prince | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin