Sınır : 105 Vote& 280 yorum
♔
"Vals,16.yy Avrupası'nda soylular arasında popüler olmuş 3\4 lük ritimle ve çiftlerle yapılan bir dans türüdür.Bu dans esnasında dikkat edilmesi gereken en önemli etken partnerlerin birbirlerinin bedenlerine sımsıkı sarılması gerektiğidir. Ritmik rotasyon, dans pisti ve dansçının ekseni etrafında yapılır. Saat yönünün tersine dönerek yapılır ve vals esnasında ayak teması kesintisizdir"
Yeni bir hafta ve yeni bir ders...Bugün,sarayın büyük balo salonunda ve vals öğreniyorlardı.Aslına bakarsanız Jimin zaten vals yapmayı mükemmel bir şekilde biliyordu.Jungkook'un öğrenmesi,bu süreçte de ona rehberlik etmesi için bu dersi birlikte almaları gerekmişti.Bir idol olarak dansa bir çok alanda aşina olan Jungkook için en kolay atlatabileceğini düşündüğü dersti.Ne yazık ki öyle olmadığını anlaması uzun sürmeyecekti.
Çünkü vals,onun alışık olduğu pop,hiphop yer yer rock temelli sert dans hareketlerine uymayan bir türdü.Narin ve nazik olması,hareketlerini bir tüy taşıyormuşçasına yapması gerekliydi.Ve tabi bir de işin yakınlık kısmı vardı.Temel pozisyonu aldıklarında bedenleri arasında rüzgarın geçeceği kadar bile mesafe yoktu.Göğüslerinde kendi kalplerini değil,birbirlerinin kalp atışlarını hissediyorlardı.Bir anlığına dış dünyadan kopmuş olsalar da dansın öğretmeninin direktifleri sayesinde yeniden odaklanmışlardı.
"Bay Jeon majestelerine biraz daha yaklaşın lütfen,sol elinizle de belini tamamen kavramalısınız"
"İyi de o zaman adımlarımı nasıl göreceğim?"
"Görmeyeceksiniz.Göreceğiniz tek şey,eşinizin gözleri olmalı.Vals,aynı zamanda bir his dansıdır.Partnerinizin adımlarını görmeden ona eşlik etmeyi öğreneceksiniz"
Bunu ayna karşısında yapmak daha kolay diye düşündü Jungkook.Kareografilerini öğrenirken pratik odasında aynanın karşısında çalışırdı hep.Bu da ona,nerede hata yaptığını,nereyi düzeltmesi gerektiğini açıkça gösterirdi.Alışılagelmedik bir şekilde hiç de tarzı olmayan bu dansı öğrenmek onu epey zorlayacak gibiydi.
"Zor değil Jeongguk,sadece adımlarımı takip et.Hem sen best dance kategorisinde ödül almış birisin vals senin için çocuk oyuncağı olmalı"
"Ödül törenlerimi mi izliyorsunuz majesteleri?"
"Yani,yanımda olmasan belki izlerdim.Sen karşımda dururken ne gerek var ki?Hem fanların sağolsun ödül törenlerinle,başarılarınla dolu bir sürü edit izledim.Tabi araya başka tür editler de girdi ama..."
"Duyamadım?"
"Hiç-ahahah yok bir şey hadi başlayalım"
Tereyağından kıl çekercesine kolay olacağını düşünmüştü Jimin.Jungkook dünya çapında bir idoldü.Şarkı söylemek ve dans etmek onun en iyi yaptığı şeydi.Ama daha başlar başlamaz ayağına basmış ve tökezlemelerine sebep olmuştu.Bozuntuya vermeyip gülümseyerek devam etmeye çalışmıştı ama Jungkook her seferinde işi batırıyordu.Bu gidişle ayakları bütün gün çiğnenecekti.
"Sağa,şimdi sola ve dönüyoru-AH! Jeongguk ayağım-"
"Üzgünüm,tekrar edelim dikkat edeceğim"
"Tamam,huh! bir kez daha deneyelim.Adımları biliyorsun zaten.Yalnızca bana odaklan,ayaklarımıza değil"
Ve nihayetinde birkaç beceriksiz tekrardan sonra en sonunda ritmi yakalamayı başarmışlardı.Jungkook,ayaklarına değil de Jimin'e odaklanmayı başardığında şaşırtıcı bir şekilde hata yapmayı kesmişti.Şimdilik bir kareografileri yoktu,sadece temel duruş ve hareketleri çalışıyorlardı.Ancak yarından itibaren düğünlerinde yapacakları dansın kareografisi üzerinde çalışacaklardı.O kareografi bu pratiğe nazaran çok daha fazla temas ve romantizm içerecekti.Yanisi,o temaslara şimdiden hazırlanmaları gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sassy Prince | Jikook
FanfictionKore Prensi Jimin,taç giyme töreninde sahne alan süperstar alfa Jungkook'a aşık olur. Elde etmek ne kadar zor olabilir ki? Omegaverse Jikook Mpreg Alfa Jungkook Omega Jimin