21-Kalbimdeki çiçek

967 169 237
                                    

Başlamadan önce;
Dün attığım bölümün sonu oldukça yanlış anlaşıldı.Normalde bugün yb atmayacaktım ama yanlışın düzelmesi açısından atmam gerektiğini düşündüm.Sanıldığı üzere bir taciz yok şimdi okuduğunuzda çok daha rahat anlayacaksınız.Sadece biraz gizem ve heyecan yaratmak istedim.Önceki bölümün son paragrafını bir kez daha okursanız orada sadece Taehyung'un dudaklarının değdiğini yazdığımı görebilirsiniz.Öpüştüler,veya Tae Jimin'i dudaklarından öptü yazmadım. Bildiğiniz üzere kendim tasvip etmediğim şeyleri asla yazmam ve karakterlerime yansıtmam,devamlı okurlarım bunu çok iyi bilir.Ayrıca bu bölüm 23'ünde çoktan yazılmıştı yani içerik asla değiştirilmedi bunu kanıtlamak için de aşağıya görseli bırakıyorum.Umarım yanlış anlama düzelir,keyifli okumalar ♡

Umarım yanlış anlama düzelir,keyifli okumalar ♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Mühürlü eşine dokunulmuş,gözleri yakut kırmızısı renginde saldırgan bir alfa...

Şu an da Jungkook'u tanımlayacak onlarca kelime bulunabilirdi.Çünkü o şu an da herkesin tanıyıp bildiği idol JK değildi.Şu anda,tam anlamıyla vahşi benliği üst yüzeye çıkmış,zihnindeki ilkel düşüncelerin hakimi altına girmiş bir alfaydı.

"Benim eşime dokundun..."

"Jeongguk sa-sakin ol lütfen!"

"Majesteleri hemen buradan gidin"

Jimin iletişim kurmaya çalışsada Jungkook alevleri barındıran gözleriyle sadece Taehyung'a odaklanmıştı.Karşısındaki de bir alfaydı ancak şu anda ondan kat ve kat güçlü olduğunun farkındaydı.Taehyung zorlukla yutkunduktan sonra Jimin'in bulundukları yerden ayrılmasını istemişti çünkü birazdan hiç de hoş şeyler olmayacağının bilincindeydi.

"Sen...benim...omegama...dokundun!"

Hemen sonrasında cehennem ateşinin ortasında kalmışlardı sanki.Jungkook vahşi bir tavırla Taehyung'un yakalarına yapışmış ve kafasını burnuna geçirmişti.Jimin çığlıklar içerisinde yardım dilenirken alfasının yumrukları artık yerde yuvarlandıkları Taehyung'un yüzünde bir bir patlıyordu.

"DUR! DUR-DURDURUN LÜTFEN YARDIM EDİN ! BİRİ YARDIM ETSİN!!!"

Tek başına kavga eden iki alfayı birbirinden ayırmasının mümkünatı yoktu.Neyse ki sarayın her köşesine konuşlanmış görevliler bir bir yanlarına koşmuş ve Taehyung'un canına okumaya yemin etmiş Jungkook'u güçlükle de olsa ondan ayırabilmişlerdi.Ancak hala kendinde değildi.4 beta onu tutmaya çalışırken hırlamaya ve tehditler savurmaya devam ediyordu.

"ÖLDÜRECEĞİM SENİ-"

"JEONGGUK LÜTFEN!"

Jimin fenalaşıyordu.Jungkook'a bağırdıktan sonra dizlerinin üzerine çökmüş ve hırıltılı nefeslerinin ardından gelecek olan astım krizi beklemeye başlamıştı.Göğsünün üzerindeki eli sanki ciğerini sıkıyormuşcasına sıkıştığında bile eşine seslenmekten vazgeçmemişti.Git gide sesi kısılmış git gide ciğerleri nefes almasına yetmez olmuştu.Dayanamayacak seviyeye geldiğinde ise alfasının kolları dolanmıştı bedenine.Bakmayı çok sevdiği kahve gözleri vardı şimdi karşısında.Az önceki tüm vahşiliği gitmiş,yerine delicesine bir korku ve endişe gelmişti.

Sassy Prince | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin