27-Bubble

953 125 149
                                    




*

Yoongi,avuçlarının arasındaki küçük elin neşeyle sallanmasını izliyordu.Bu garipti,çünkü Harin genelde feromon seansının olduğu günlerde somurtuk bir şekilde dolanırdı.Geçen hafta çok fazla dikkatini çekmemişti belki ama bu hafta da onu böylesine mutlu görmeyi biraz garipsemişti.Ağzında neşeli bir çocuk şarkısı mırıldanan kızı onu bugün gerçekten şaşırtmıştı.

Yapay feromon cihazına bağlanana dek başında beklemişti.Sonrasında bir kahve almak için dışarı çıkmıştı.Dönüşte de kızının oyuncak tavşanını çantasının içinde unuttuğunu farketmişti.Adımlarını hızlandırırken,içeride de bambaşka şeyler yaşanıyordu.Eillin bir hemşire kılığında Harin'in tedavi gördüğü odaya girer girmez yavruyu bağlı olduğu cihazdan çıkarmıştı.

"Merhaba tatlım,üzgünüm geciktim değil mi  sıkılmış olmalısın?"

"Elly noona!"

"Hadi seni şuradan çıkaralım"

"Yine sarılacak mıyız?"

"Evet tatlım tabi ki!"

Geçen hafta yapmaya başlamışlardı bunu.Eillin bir şekilde Harin'in izini bulmuş ve bağlantılarını kullanarak onun tedavi gördüğü odaya kadar girmeyi başarmıştı.Başlangıçta ürkek durmuştu küçük yavru.Ama sonrasında bir şekilde onunla iletişim kurmayı başarmıştı ki bunda Harin'i cihazdan çıkarması oldukça etkili olmuştu.Kötü bir niyeti yoktu.En azından kızına karşı...Yapmak istediği tek şey bu yaşa kadar yapay feromonlarla yaşayan kızının gerçek annesinden gelen doğal feromonlarla  tanışmasıydı.Ama bunun için Yoongi'den olabildiğince saklanmalıydı çünkü eğer bunu öğrenirse yaşanacak kötü senaryoları aklında bile canlandıramıyordu.

Harin 5 yaşında bir çocuktu.Karşısındaki kadının haftalar önce yolda karşılaştıkları kadın olduğunu anlamamıştı bile.Onun çocuk yüreği,kablolarla bağlandığı bu cihazdan kurtulduğu için çok mutluydu.Saçları tıpkı kendisininkine benzeyen ve kendini Elly olarak tanıtan bu ablanın ona sadece 10 dakika sarılması bile yetmişti.Saatlerce o cihazın içinde kalmasına gerek kalmamıştı.Üstelik bu abla orada olduğu süre boyunca Harin'in bilmediği bir sürü güzel masallar,hikayeler anlatmıştı.Harin bilmiyordu ancak annesiyle olan kopul bağı,bu kısacık etkileşimlerle bile canlanmaya başlamıştı.

"Baban nerede tatlım,ona küçük sırrımızdan bahsetmedin değil mi?"

"Kahve almaya gitti,ama noona...babacığıma sırrımızı niye söylemiyoruz ki?"

"Çünkü...-çünkü ben burada çalışmaya yeni başladım.Bu yüzden bana güvenmeyebilir"

"Ama yalan söylemek kötüdür"

"Evet tatlım,bunu biliyorum.Babana gerçeği söyleyeceğiz tabi ki.Yalnızca birkaç gün daha sabredelim tamam mı?"

Uslu bir şekilde başını sallamıştı Harin.Sevgili babasına yalan söylediği için biraz mutsuzdu ama çocuk aklıyla doğru olanın ne olduğunu bulması elbette ki beklenemezdi.Eillin kızını kucakladıktan sonra feromonlarını yaymaya başlamıştı.Bu sırada da Yoongi hızlı adımlarla odaya geliyordu.Elindeki tavşan peluşunu bir an önce kızına vermek için acele ediyordu ancak kapıdan girer girmez.

Eillin oradaydı.O kadın...kızına sarılıyordu.Onun kızına...

"Sen...Sen burada ne arıyorsun?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sassy Prince | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin