11-Yalnız çiçek

1.1K 193 391
                                    




Sınır : 105 vote & 280 yorum <3

Dipnot: Lütfen yorum sınırını geçmek için spam sayılacak anlamsız yorumlar yapmayalım teşekkürler




"İyi akşamlar majesteleri,ben Birleşmiş Milletler İsveç proje sorumlusu Eillin Stepphard..."

Eillin Stepphard...

...

..

.

Jungkook,bu ismi duyduğunda aynı anda beyninde binlerce şimşek çakıyormuş gibi hisstmişti.O gerçekten de buradaydı.Yıllar önce hyungunu yerle bir edip sonra da hiçbir şey olmamış gibi çocuğunu bırakıp kaçan kadın,bugün önemli bir makamda karşısına geçmişti.Ya da geçirilmiş miydi...Zihnindeki şeytanlar,yanılma payı olsa dahi bunun altından çıkabilecek tek bir kişi olabileceğini söylüyordu.Bu yılanla yüz yüze gelmelerini sağlayarak aklınca en büyük uyarısını yapıyor olabilir miydi?

"Jeongguk gelsene,neden orada duruyorsun"

Ve tam da o anda kesişmişti gözleri.Şaşıran tek kişi Jungkook değildi,Eillin de en az onun kadar şoka uğramış görünüyordu.Jimin,ikisi arasındaki görünmeyen gerginliği dibine kadar hissetse de neler olduğunu bir türlü anlayamıyordu.Kucağında oturan yavruyu yanındaki yardımcılara teslim ettikten sonra endişeli bakışlarla doğrudan Jungkook'un yanında almıştı soluğu.Alfa olanın gözleri doğrudan omega kadına kitlenmişti.Kin,nefret ve öfkenin büyük bir bir leşimi ile bakıyordu.Jimin cesaret edip elini avuçları arasına aldığında,beklemediği bir tepki almış ve eli Jungkook tarafından sımsıkı tutulmuştu. 

"Jeongguk-"

"Gidiyoruz"

"Ama-"

"Gidiyoruz dedim."

Toplum içerisinde daha fazla dikkat çekmemek için Jungkook'un sert çekişini gölgelemeye çalışmıştı Jimin.Neler olduğunu bir türlü anlayamıyordu çünkü kendisiyle daha az önce tanışan bu kadının da gözleri dolmuştu.Şansını denemek için yanlarına gelmek istediğinde ise ilk kez Jungkook'un kırmızı irislerini görmüştü.

"Ju-Jungkook sen-"

"Kes sesini! Beni görmedin,ben de seni.Yürü Jimin"

Eillin yeniden şansını denemek istediğinde ise Jungkook gözdağı verircesine üstüne yürümüştü.Bir eli hala delicesine Jimin'in elini sıkıyordu.Ne yazık ki Jimin'in şu an da bunun için alfayı uyarma girişimi başarısız olacaktı çünkü anlamsız öfkesinin üzerine sıçramasını istemiyordu.Salondan neredeyse koşarcasına çıktıklarında kapıda bekleyen araçlarına hemen binmişlerdi.Jungkook konuşmuyordu.Öfkeyle nefes almaktan,söyleyeceklerini yapacakaklarını düşünmekten kendini alamıyordu.Etrafına öylesine korkutucu bir aura yayıyordu ki Jimin'in neler olduğunu soracak cesareti yoktu.

Saraya girene dek sessizliğini korumuştu iki beden de.Jungkook patlamaya hazır bir bomba gibi araçtan inerken,peşinden de Jimin'i sürüklemeyi ihmal etmemişti.Omeganın adımları alfanınkilere yetişebilmek için çabalıyordu.Jungkook,ona göre bahçenin en sessiz ve gözden ırak kısmı olan kış bahçesine girdiklerinde Jimin'i neredeyse savrulacak kadar hızla karşısına doğru çekiştirmişti.

"Jeongguk-ah ne oluyor-"

"Neden...Neden bunu yaptın? Yetmedi mi,artık tatmin olmadın mı!"

Sassy Prince | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin