12-Beni Sev

1.1K 197 377
                                    


Sınırı çabucak geçtiğiniz için ben de yarını beklememeye karar verdim.İyi okumalar sevdiceklerim <3

Sınır :110 vote & 300 yorum





Jungkook uyandığında,sırtında ve boynunda kendini güzelce belli eden ağrılar ve boş bir yatakla karşılaşmıştı.Tüm gece gözünü bile kırpmadan omeganın başında beklemişti,güneş doğduktan sonra birkaç saniyeliğine gözlerini dinlendirmek için kapatmıştı.Ne kadar zamandır uyuduğunu bilmiyordu ancak yatağın başına koyduğu sandalyenin üzerinde iki büklüm olma hissini sonuna kadar yaşamıştı.

Ama huzursuzdu.Jimin iyi olduğu için mi şu anda burada değildi yoksa daha kötü olduğu için hastaneye mi sevkedilmişti.Bunu bir an önce öğrenmesi lazımdı.Bu yüzden hızla yerinden kalkmış,ama kaltığına da bin pişman olmuştu çünkü tüm vücudu tutulmuştu.

"Sikeyim her yerim tutulmuş!"

Vücudunu biraz esnettikten sonra boş olan odadan çıkmıştı.Yorgundu,uykusuzdu ve duş alması gerekiyordu.Ama bunların hepsi biraz bekleyebilirdi.Öncelikle Jimin'in durumunu öğrenmeliydi.Bu yüzden soluğu omeganın odasının önünde almıştı.Kapıyı tıklatıp içeri gireceği sırada arkasından gelen Seokjin'in sesini işitmişti.Elinde,içinde muhtemelen çorba tarzı bir yiyecek olan tepsi vardı.

"Bay Jeon,majesteleri dinleniyor" 

"Rahatsız etmeyeceğim,iyi olduğunu görmem lazım"

Yeniden kapıya dönüp girmek için hamle yapmıştı ama Seokjin ondan hızlı davranarak bir kez daha durdurmuştu.Garip bir şekilde sanki içeri girmesi istenmiyor gibiydi.

"Uyuyor şuan.Dilerseniz daha sonra ziyaret edebilirsiniz"

Nazik bir şekilde kovulmuştu kısacası.Daha fazla zorlayıp Seokjin'i de zor duruma sokmak istememişti.Omuzlarını düşürüp kendi odasına doğru yöneldiğinde,geride onun için üzülen Seokjin dayanamamış ve normalde müdahil olmaması gereken konuya dahil olmuştu.

"Bay Jeon! majesteleri iyi,endişelenmeyin.Sadece biraz yalnız kalmak istedi,eminim yarına kadar toparlanacaktır"

Seokjin'in sözlerinden sonra odaya girememesinin nedeninin Jimin'in isteği olduğunu anlamıştı.Omega prens ondan kaçıyor olabilir miydi?En kötüsü de onu korkutmuş olma ihtimaliydi.Jungkook hiçbir zaman alfa statüsüyle baskınlık kurmazdı.Dün gece yaşanılanlar öfke patlamasının bir sonucuydu ancak belki de Jimin ondan korkmuştu.Bunun olma ihtimali canını fena halde sıkmıştı.Keyifsiz şekilde banyoya girerken,akşam yemeğinde bir ihtimal omegayı görebilirse diye umutlanmaktan kendini alamamıştı.

Öğleden sonra bir kez daha görüşmek umuduyla omeganın kapısına gelmişti ama yeniden reddedilmişti.Akşam yemeğini de sarayın yaşlı popülasyonu ile geçirmek zorunda kalmıştı.Yanisi,tüm gün boyunca prensi görememişti.Neyse ki durumu iyiydi ve doktordan günlük programına dönebileceğine dair aldığı raporla biraz olsun içi rahatlamıştı.Bir kez daha gece olduğunda uyku tutmamıştı bir türlü.Amaçsızca telefonunda gezinirken Naver da hala dün geceki etkinlikte çekilen görüntüleri 1 numaralı makale olarak görünüyordu.Bu kez kendi isteğiyle okumak istemişti yorumları.Hayranlarının da neler düşündüğünü ilk kez berrak bir zihinle anlamak istiyordu.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sassy Prince | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin