♔
"Koş Bamie yakala!"
Jimin,elindeki topu belki 20.ci defa fırlatmıştı.Jungkook,Bam ile birlikte döndüğünden beri fazlaca yakınlaşan ikiliyi birbirinden ayırmak pek de mümkün görünmüyordu.Bam,doberman ırkına sahip olmasına rağmen oldukça sıcakkanlı bir köpekti.Jungkook onu,diğer hayvan sahiplerinin aksine ilgi ve sevgiyle büyütmüştü.Bu yüzden sevildiğini anlayıp şımarması da çok kolay oluyordu.
Ama burada kendini birazcık ihmal edilmiş hisseden biri vardı.Jungkook,varlığının unutulduğunu hissettiği dakikalarda boğazını temizleyerek dikkat çekmek istemişti.Jimin kendisinin dönmesine mi yoksa Bam ile birlikte dönmesine mi bu kadar mutlu olmuştu anlayamıyordu.
"Bu kadar yeter Bam,gel oğlum!"
"Ama oynuyorduk"
Jimin dudaklarını büzerek olabilecek en sevimli yüz ifadesini takınarak Jungkook'tan oyunlarını bölmemesini istemişti.Yine de nefes nefese ve dili dışarıda bir şekilde yanına gelen Bam'ı gördüğünde onun da dinlenmesi gerektiğini anlamıştı.Bam Jimin'in bacaklarının önüne yattıktan sonra karnının kaşınmasına izin vermişti.Omeganın yumuşak parmakları başını ve karnını okşarken kuyruğu heyecanlı bir şekilde sallanmaya devam ediyordu.
"Yoruldu,biraz dinlensin"
Jimin anladığını belirterek başıyla onaylamıştı.Şimdi aralarındaki garip atmosfer daha da belli oluyordu.Jimin sormak istiyordu,geri dönüp dönmediğini ya da evlilik kararından vazgeçip geçmediğini öğrenmek istiyordu.Ama sanki sorarsa büyü bozulacakmış gibi hissediyordu,bu yüzden epeyce suskun kalmıştı.Bunu farkeden Jungkook ise cesur davranmaya karar vermişti.
"Size sormadan Bam'ı buraya getirdim ama-"
"Çok mutlu oldum Jeongguk.Bam senin ailenden biri,izin verirsen artık benim de ailemin bir parçası olacak pek tabi..."
"Bam seçimini çoktan yapmış gibi görünüyor,baksanıza halinden ne kadar memnun.Yine de ona çok fazla yaklaşmasanız iyi olur"
"Ama neden?"
"Hastalığınız için-yani ben biraz araştırma yaptım da evcil hayvanlar astım hastaları için tetikleyici olabiliyormuş"
Bahar gelince kiraz çiçekleri açardı ya bir anda,işte Jimin'in kalbi de aynı o şekilde çiçeklenmişti.Jungkook onu düşünmüştü,hatta düşünmekle kalmamış hastalığı için araştırma bile yapmıştı.Dudaklarının kıvrılmasına engel olamamıştı o an.Midesindeki kelebekler kıpır kıpır olmuştu.
"Hmhmm dikkat ederim,teşekkür ederim"
Sonra yine bir sessizlik yaşanmıştı.İkisi de konuşmak istiyor,sanki ilk önce kimin adım atması gerektiğini bilemiyor gibiydi.1 hafta sonra düğünleri olmasına rağmen yeni flört eden çiftler gibiydiler.
"Şey Jeongguk..."
"Evet majesteleri?"
"H-hiç yok bir şey"
Jungkook,Jimin'in bir karın ağrısı olduğunu biliyordu.Bu yüzden onu yüreklendirmek için olabildiğince konuşkan olmaya çalışıyordu.Gözleriyle anlatın dercesine baktığında Jimin'de dudaklarını yalayarak dikkatini oraya çekmeyi başarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sassy Prince | Jikook
FanfictionKore Prensi Jimin,taç giyme töreninde sahne alan süperstar alfa Jungkook'a aşık olur. Elde etmek ne kadar zor olabilir ki? Omegaverse Jikook Mpreg Alfa Jungkook Omega Jimin