22-Beklenmedik sürpriz

857 168 216
                                    







"Gitmek zorunda mısın? Ooouuuffff onlar buraya gelse olmaz mı?"

Jimin'in sabahın köründe uyandığından beri devam eden mızmızlanması başlangıçta tatlı olsa da bir süre sonra bunaltıcı olmaya başlamıştı.Jungkook'un çok yakında çıkacak olan albümünün son aşamaları tamamlanıyordu.Dolayısıyla alfa,son birkaç gündür sevgili eşiyle zaman geçiremiyordu.Jimin eskisi gibi bencil olmak istemiyordu ama alfasını tüm gün göremediği için oldukça huysuz ve mutsuzdu.Tabi bir de işin perde arkası vardı.Jungkook saraydan ayrıldıktan sonra neredeyse herkese,her şeye ateş püskürüyordu.Tüm saray çalışanları çevresinde pervane olsa da onun istediği tek kişi alfasının sıcacık kucağıydı.

"Güzelim biliyorsun,albümün son hazırlıklarını yapıyoruz.Az kaldı,söz veriyorum klip çekimleri başlayana dek her gün seninle olacağım"

Jimin gözlerini devirip,kalçasını kırdıktan sonra kollarını göğsünde bağlamıştı.Jungkook her gün ayrılmadan önce aynı şeyleri tekrarlıyordu.Sanki kısır döngüye sıkışmış gibiydiler.Jimin tüm bu yoğunluğun arasında birkaç aydır hemencecik alıştığı ilgiyi bulamıyordu.

"Bir de o vardı değil mi..."

"Evet ama her şey hazır,çekimler iki günde tamamlanacak zaten.Şu anda oyuncuyla anlaşma aşamasındalar"

"Oyuncu mu,ne oyuncusu?"

"Klipte bana eşlik edecek olan oyuncu işte"

Jungkook parfümünden sıkarken umursamazca bahsetmişti.Jimin ise kan beynine sıçramış gibi hissediyordu.Jungkook ne oyuncusundan behsediyordu böyle?Onun kliplerine birileri eşlik etmezdi ki.Olsa olsa collab yaptığı sanatçılar görünür onlarla da asla yakınlık kurmazdı.

"Jeongguk bak beni delirtme! Ne eşliği bak gözüm seğirmeye başladı"

"A-aşkım öyle bir şey değil,eşlik dediysem yani rol için-"

"Sen yap rol,ihtiyacın mı var sanki birine!"

Tehditkar bir şekilde üzerine gelen Jimin'i sakinleştirmesi gerektiğini biliyordu Jungkook.Eşinin neden bu kadar tepki gösterdiğini anlamlandıramıyordu bir türlü.Hak veriyordu,son bir haftadır Jimin'i biraz ihmal etmişti.Ama hepsi yakında bitecekti.Albümlerinin çıkış zamanları her zaman böyle olurdu.Önceden evine gitmediği,günlerce stüdyosunda kaldığı zamanlar bile olmuştu.

"Bebeğim şirket politikası-"

"Satın alacağım şirketi görürsün! O göbekli herifi de kovacağım en kısa zamanda"

"Bak işte buna ben de hayır demem doğrusu.Sen biraz fazla gergin gibisin bugün,gel kollarıma bakalım biraz yumuşatayım seni"

"Ya-yılışma hayır kızgınım sana öpme!"

Öpme dese bile kıyın kıyın alfasının kollarına sığınıyordu.Ne yapabilirdi ki,o şımarık bir prensti.Alfasının üzerindeki tüm kozlarını bir bir oynayacaktı.Öpüşmeye başladıkları anda düşmüştü şeytani bir fikir zihnine.Feromonlarını saniyesinde yoğunlaştırmış ve hala üzerinde olan geceliğinin bir askısının düşmesini sağlamıştı.Çok geçmeden Jungkook'un dudakları da mührünün parıl parıl parladığı boynuna düşmüştü.Omeganın dudaklarında yaramaz bir gülümseme peydah olurken,alfa olan kısa sürede kontrolünü kaybetme noktasına gelmişti.

"Hadi yatağımıza gidelim alfam,seninle ilgileneceğim"

Jungkook yenilgisini çoktan kabullenmişti ama telefonu aynı fikirde değildi.Henüz yatağa gidemeden ısrarlı bir şekilde çalan aramayı kulak arkası etmek mümkün değildi.Nefes nefese birbirinden ayrılan ikili ilk birkaç saniye toparlanmaya çalışmıştı.Jungkook arama bitmeden çağrıyı yanıtlarken Jimin'de dudaklarını büzerek hırsla yatağına oturmuştu.Şu an da ayaklarını yere vurarak tepinmek istiyordu çünkü Jungkook telefonu kapatmadan önce karşı tarafa hemen geliyorum demişti.Sonrasında da eşine az öncekine nazaran çok çok masum kaçacak bir öpücük daha bahşettikten sonra sızlanmaların arasından sıyrılıp odadan çıkmayı başarmıştı.

Sassy Prince | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin