♔
Prens Jimin ve Prens Jungkook Seoul sokaklarında!
Yakışıklı prenslerimiz spontane bir randevu yaparken farkedildi.Kraliyet çifti,mutlu ve oldukça sevgi dolu görünüyordu.Detaylar için ...
1. [+178, 0]
Daebak! cidden liseli aşıklar gibiler,bu çok sevimli ^^2. [+303, -5]
Ne yani şimdi aramızdalardı ve ben onları göremedim mi? TT3. [+89, -11]
Güvenlik olmadan gezmeleri biraz korkutucu4. [+213, -59]
Onları gördüm! Aman tanrım Namsan'dalardı ve aşk kilidi bile taktılar!5. [+356, -7]
Hala yeni evli sayılırlar ama onları daha çok görmek istiyorum.Bize daha çok içerik verin TT6. [+485 -104]
Millet merak ettiğim bir şey var şimdi biz JK'e Prens Jungkook diye mi hitap etmeliyiz,bu biraz garip
7. [+700, -43]
Normal insanlar gibi randevuya çıkarak halkın arasına karışmaları çok tatlı bence
"Şu hale bak! Şu rezilliğe bak! Biz güvenliklerinden endişe ederken,onların başında kavak yelleri esiyor!"
Ana kraliçenin sesi,sarayın uzun koridorlarında yankılanıyordu.Jimin ve Jungkook, uzun ama bir o kadar da mükemmel bir gün geçirdikten sonra nihayetinde saraya girmişlerdi.Az çok başlarına gelebilecekleri tahmin ediyorlardı.Ve ana kraliçe de onları haklı çıkartmak için oldukça çaba sarfediyor gibiydi.El ele girdikleri toplantı salonunda,çekirdek ailesinin tüm üyelerini karşılarında bulmuşlardı.
"İyi akşamlar"
"İyi akşamlarmış! Sayenizde iyi olan hiçbir şey yok"
"Büyükanne biraz sakin olsan?Bak geldik işte,sapasağlamız"
"Bu umursamaz ve kural tanımaz tavrını ne zaman değiştireceksin Jimin? Haber vermeden,güvenlik olmadan kaçmak da ne demek oluyor? Üstelik boy boy haberlerden okuyoruz ne yaptığınızı"
"Ne yapmışız? Eşimle birlikte vakit geçirmek,normal bir insan gibi normal bir şeyler yapmamız suç mu?"
"Sen bir prenssin Jimin,sıradan insanlar gibi davranamazsın.Bugünlerde köklerini unutsan da,asil bir kan taşıdığını unutma ve ona göre davran!"
Ana kraliçenin ağzı Jimin'le,gözleri ise Jungkook'la konuşuyordu.Hatta konuşmuyor resmen bakışlarıyla,imalarıyla onu ezmeye çalışıyordu.Durumun farkındaydı Jimin.Büyükannesinin öfkesi tamamen Jungkook'aydı.Ama alfasını ezdirmeye niyeti yoktu.Tuttuğu ele daha sıkı sarılarak korkusuzca alfasını savunacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sassy Prince | Jikook
FanfictionKore Prensi Jimin,taç giyme töreninde sahne alan süperstar alfa Jungkook'a aşık olur. Elde etmek ne kadar zor olabilir ki? Omegaverse Jikook Mpreg Alfa Jungkook Omega Jimin