Sınır :90 oy 200 yorum <3
♔
Birkaç dakika öncesi ardından nezaketle kapatılan kapılar büyük bir gümbürtüyle yeniden açılmıştı.Jungkook öylesine öfkeliydi ki saray denilen bu kasvet şatosundan bir an önce çıkmak istiyordu.Saygı ve nezaket kuralları şu an da en son düşüneceği şeydi.Patlamaya hazır bir bomba gibi odadan çıktığında yüksek pencerelerin olduğu kısımda kendisini bekleyen menajeri Namjoon da anında irkilmişti.
"Jungkook!"
Seslenmeyi denemişti ama alfa onu duymuyordu.Gergin bir şekilde gülümseyerek saray çalışanlarına veda ettikten sonra hızla onun peşinden koşmaya başlamıştı.
"Jungkook,hey! dursana"
Sonunda ona yetiştiğinde,uzun koridorlardan birindeydiler.Jungkook burnundan soluyor,Namjoon ise olanları anlamaya çalışıyordu.
"Hemen buradan gidiyoruz"
"Neler oluyor?"
"Hemen dedim."
"Tamam-tamam araç bekliyor zaten"
İçeride her ne olduysa Jungkook'un hiç de hoşuna gitmemiş gibiydi.Namjoon endişeliydi.Aslına bakarsanız iki taraflı endişeliydi.Bir tarafı 15 yaşından beri sektörde göz kulak olduğu neredeyse kardeşi yerinde olan Jungkook'un öfkesini anlamaya çalışırken,diğer tarafı da konumu gereği bir prense bu şekilde kaba davranan Jungkook için endişeleniyordu.Eğer kötü bir şey olduysa Jungkook için açılan tüm kapılar kapanırdı bunu çok iyi biliyordu.
Sonunda SUV tipi araçlarına binebilmişlerdi.Şoföre hareket etmesi talimatı verildikten sonra Namjoon da Jungkook'un yanındaki yerini almıştı.Genç alfa,sanki üzerindeki sinir katsayısını azaltmak için başını ovalıyor gibiydi.Namjoon ona aracın içindeki buzdolabından bir şişe su verdikten sonra nihayet konuşabilecekleri kıvama gelmişti.
"İçerde ne oldu?"
"Sevgili prensin(!) bana eşi olma onurunu bahşetti!"
"Sen-NE??"
Jungkook histerik bir şekilde gülmüştü.Aklının bir tarafı hala ona şaka yapıldığının söylenmesini istiyordu.O ukala prens canı ne isterse söyleyebileceğini düşünüyordu.Haberi olmadan,daha da kötüsü izni olmadan gıyabında karar alınması deli etmişti onu.
"Duydun.O küçük ruh hastası kendi kendine benimle evlenmeye karar vermiş"
"Jungkook emin misin,bak o bir prens-"
"Sikeyim prensini!"
"Tamam,tamam sakin ol ve bana doğru düzgün anlat şu olayı"
Jungkook gözlerini devirme isteğiyle dolup taşıyordu.İçeride yaşananları anlattıktan sonra şimdi de Namjoon'un bıyık altından gülmesi sinirini bozuyordu.Açıkçası o gün,ikisi de durumu ciddiye almamıştı.Prens bozuntusu gitmeden önce,resmi açıklamadan falan bahsetmişti ama kabulünü almadan böyle bir adım atması mümkün değildi.Yani...en azından öyle olacağını varsayıyorlardı.Ancak sarayın bahçesinden ayrılan araçlarını balkondan gülümseyerek izleyen prensin neler yapabileceğini asla tahmin edemezlerdi...
"Sekreter Kim! Evlilik töreni kıyafetim için seçeceğim kumaşları getirin lütfen"
♔
"Jimin? Anneciğim uyumadın mı sen daha?"
Kraliçe,yatmaya hazırlandığı sırada prensin odasından gelen sesleri duyduğu için yatmadan ona bir bakmak istemişti.Ahşap kapıyı tıklattıktan sonra seslenerek biricik oğlunun odasına girmişti.Jimin yatağında ve laptopuna aşık bakışlar atmakla meşguldü.Odanın diğer kısmındaki koltuğun üzerinde önünde 3 telefon ve 1 tabletle oturan Seokjin,içeriye kraliçenin girdiğini görür görmez selam vermek için ayaklanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sassy Prince | Jikook
أدب الهواةKore Prensi Jimin,taç giyme töreninde sahne alan süperstar alfa Jungkook'a aşık olur. Elde etmek ne kadar zor olabilir ki? Omegaverse Jikook Mpreg Alfa Jungkook Omega Jimin