♔
Telefonun melodisi hiç bu kadar can sıkıcı olmamıştı...
Uzun süredir çalıyordu,ancak uykusunun en güzel yerindeyken cevaplamak istemiyordu Jungkook.Israrlı çağrılar devam ettiğinde büyük bir bıkkınlıkla gözlerini bile açmadan cevaplamıştı.Aslında açsa bile bir şey kaybetmezdi çünkü her yer karanlıktı.
+Ne var!
-Jungkook neredesin?
+Hyung,uyuyorum
-Saatlerdir sana ulaşmaya çalışıyoruz,ölüm uykusuna mı yattın tanrı aşkına!"
Namjoon'un hayıflanan sesinden sonra telefonu göz hizasına doğrulmuştu.Biraz şaşırmıştı çünkü saat akşam 20:18 i gösteriyordu.Yaklaşık 12 saattir uyuyor olmalıydı,güneşi görmemesine saşmamak lazımdı aslında.
+Sabaha karşı yattım,bugün programım yok diye biliyorum
-Programın yok...yok evet ama bir şey oldu
+Eeee anlatacak mısın artık?
-Aslında-sanırım göstersem daha iyi gibi.Kakaotalk'ı kontrol et sana bir link yolladım
+Tamam.Bekle konferansa alayım seni
Jungkook,sesi hoparlöre alırken bir taraftan da Namjoon'un attığı linki incelemeye başlamıştı.Ciddi konuşuyorsa,ciddi bir şey var demekti.Uykusunu aldığı için zaten iyice ayılmıştı.Ama bu,haberi görünce gözlerinin faltaşı gibi açılmasına engel olamamıştı.O bildiri...bu yazılanlar,bildirinin sonundaki resmi kraliyet mührü...her şey ama her şey korkunç bir kabus gibiydi.
"SİKEYİM BU NE!"
-Jungkook,bak dostum şu an senin için zor bir durum ama sakin olmalısın.Vereceğin en ufak bir olumsuz tepkide kamuoyundan büyük bir eksi yersin.İmajını düşün
+Hyung-hyung sen ne diyorsun? Gıyabımda karar alınmış,tüm dünyaya ilan edilmiş sen ne diyorsun,ne imajı!
-10 dakikaya sendeyiz.Toparlan,ne yapacağımıza karar vereceğiz.Ve ah-şimdilik sosyal medyadan uzak dur tamam mı?
Ardından konuşma sonlanmıştı.Sakin ol,sosyal medyadan uzak dur,toparlan...ne kadar kolay söyleyebiliyorlardı bunları.Resmi olarak prensle yapacağı evliliği halka bildirilmişti.Bundan ötesi olabilir miydi?O prens bozuntusun takıntı yaptığını düşünüyordu ancak durum düşündüğünden de ciddiydi.Namjoon ona sosyal medyadan uzak durmasını söylemişti ancak internete girdiği an tüm sosyal medyanın evlilik haberiyle çalkalanıyor olduğunu görmüştü.Halk da en az onun kadar şaşkındı.Ancak şaşkınlıkları daha çok sevince doğru evriliyor gibiydi çünkü haber sitelerindeki yorumlar ikisinin evliliğine çıldırmakla meşguldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sassy Prince | Jikook
FanfictionKore Prensi Jimin,taç giyme töreninde sahne alan süperstar alfa Jungkook'a aşık olur. Elde etmek ne kadar zor olabilir ki? Omegaverse Jikook Mpreg Alfa Jungkook Omega Jimin