3-Son konser

1.2K 180 280
                                    


Sınır: 90 oy, 210 yorum






"Jungkook! Soundcheck için seni bekliyorlar"

Kulaklıklarını yerleştiren alfa,geleceğini bildirirdikten sonra mor renkteki mikrofonunu eline almıştı.Son dünya turundan beri bu renk mikrofonu kullanıyordu çünkü mor renk,hayranlarıyla arasındaki sonsuz sevginin bir nişanesiydi.Bugün Magic Shop turunun son günüydü.Final sahnesi evinde,yani Kore de Jamsil Olympic Stadyumdaydı.

Öğleye doğru soundcheck içinyaklaşık 100 kişilik bir kalabalığın karşısına çıkmıştı.Uzun bir konser süreci geçirmişti.Avrupa ve Asya başta olmak üzere neredeyse her kıtada bir ülkede bulunmuştu.Ve bu gece ile birlikte şimdilik burada sonlandıracaktı.Sahne...Mutlu olduğu yer,özgürlüğü kanının son damlasına kadar hissettiği yerdi.Bunun için doğmuş gibi hissediyordu.Hayranlarının gözlerinin içine bakarak onlarla etkileşime girmek,her zaman mükemmel hissettiriyordu.Son sahnesiydi.Gerçek anlamda son...

Başarılı ve oldukça eğlenceli geçen soundchech sonrası hızlıca saç ve makyaja alınmıştı.Konser saatine daha vardı ancak rahat bir şekilde hazırlanmak için hemen başlamalarını talep etmişti.Arada yemek ekibinin getirdiği leziz yiyeceklerle beslenmiş ve sahne öncesi antremanını yapmayı da unutmamıştı tabi.Çevresindeki kalabalık çoğaldığında artık yavaş yavaş zamanın geldiğini de anlamıştı.

Heyecanı her zaman ilk günkü gibi olurdu.Bugün de öyleydi.Backstage deki büyük ekranlardan hayranlarını izlerken onların heyecanla ellerindeki armybombları sallayışını,kendisi için yazılan komik ya da sevgi dolu pankartları ve aynı zamanda kalabalığın daha da çıldırmasına neden olan prensi görmüştü.

Prensi mi?

"Şaka...Şaka değil mi bu?"

"Neymiş şaka olan?"

Namjoon,Jungkook'un baktığı ekrana odaklanırken birazdan sahneye çıkacak olan alfanın sinir katsayısının yükselmesini an ve an izlemişti.Birkaç saniye gözlerine inanamamıştı haliyle.Resmi etkinlikler harici pek fazla saray dışına çıkmayan prensin dünyaca ünlü bir kpop idolünün konserine gelmesi elbette ki herkesin ilgisini çekmişti.İlgi bir anda tamamen ona kaymıştı.Kalabalık,delice çığlıklar atıyor ve ellerindeki telefonlarla prensin fotoğrafını çekmeye çalışıyordu. Prens Jimin ise asla kendini saklama girişiminde bulunmamıştı.Olağanca güzelliği ve zarif gülümsemesiyle herkesi selamlıyordu.

"Onun burada ne işi var!"

"Bilmiyorum...Gerçekten bilmiyorum Jungkook"

"Hyung nasıl-neden? yani vazgeçer diye düşünmüştüm"

"Şimdilik sakin kal olur mu,belki de sadece konserini dinlemeye gelmiştir"

"Böyle açık açık?Gizlenmeden?Sanki gövde gösterisi yapıyor gibi"

Sahne için son 10 dakika!

Çalışanın uyarısından sonra odak noktaları dağılmıştı.Tam da sahne öncesi moralinin bozulmasına izin  vermeyecekti Jungkook.Olabildiğince kendini nötrlemişti.Şu anda tek yapması gereken hayranlarının gözlerinin içine bakarak şarkılarını söylemekti.Wings ile başlamıştı.Gökyüzüne uçmayı,umut etmeyi,daha da yükselmeyi aşıladığı şarkısıyla harika bir başlangıç yapmıştı.

Mükemmel geçen bir 2 saatin sonunda artık son konuşmasını yapmak için sahnede dolanıyordu.Burada bulunan her hayranının kendine göre bir hikayesi olduğunu biliyordu.Birbirini tanımayan milyonlarca insan sadece onun için buradaydı.Saygısını ve minnetini olabildiğince dile getirmek için çabalayacaktı.

Sassy Prince | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin