5-Umut

1K 175 292
                                    



Sınır : 95 vote & 250 yorum



Jungkook yeni güne kraliyetten resmi bir davet daha alarak uyanmıştı.Yine mi dercesine yatağında tepinirken,bu davetin şımarık prensinin mührünü taşımadığını farketmişti.Onunla iletişime geçen kişiyi de tanımıyordu zaten.Dün geceden sonra yakasına yapışan bu evlilik muhabbetinden kurtulduğunu düşünmüştü ancak davet bu kez doğrudan ana kraliçeden geliyordu.Yani yeniden o soğuk sarayın kasvetli koridorlarında yürüyecekti.Buna katlanabilirdi ama prense görünmeden çıkmayı başarabilir miydi orası tartışılırdı.

Genel temizliğini hallettikten sonra biraz Bam ile ilgilenmiş ve sonrasında da kraliyet için resmi sayılabilecek bazı parçalar seçmişti giyinmek için.Oraya girişinin açıkça iddiaları doğrular nitelikte olacağını biliyordu.Ancak gitmemesi de ana kraliçeye büyük saygısızlık sayılacaktı.Bu yüzden gündemde bomba etkisi bırakacağını bilse de evden çıkmıştı.

Evinden çıkarken arabasıyla arka çıkışı kullansa da,sarayın yüksek kapılarının önünde bekleyen basın ordusuyla karşılaşması şaşırtmamıştı onu.Tahmin ettiği gibi herkes ondan açıkça iddiaları kabul etmesini ve evliliği ilk ağızdan onaylamasını bekliyordu.Sorular havada uçuşurken,camları kapalı da olsa mikrofonlar penceresine doğru uzatılıyordu.O anda arabasının camları siyah filmle kaplı olduğu için şükretti.

JEON JUNGKOOK BURADA! O GELDİ!

EFENDİM PRENSİ GÖRMEK İÇİN Mİ GELDİNİZ?

EVLİLİK TARİHİNİZ KARARLAŞTIRILDI MI?

NASIL TANIŞTINIZ?

NE ZAMANDIR BİRLİKTEYDİNİZ?

SAHNELERİ BIRAKIP PRENS UNVANIYLA SARAYDA KALACAĞINIZ SÖYLENİYOR...

Son soruyla birlikte direksiyonu hırsla sıkmıştı.Ne sanıyorlardı? 15 yaşından beri kanıyla,teriyle ve gözyaşlarıyla kazandığı sanatçı kimliğini,herkesin birbirinin kuklası olduğu saraya prens olabilmek için bırakacağını mı?Böyle bir şey asla olmayacaktı.Jungkook müziğe aşıktı.O,sahne için doğmuştu.Kullanmayı bildiği en iyi dil notalarıydı.Bir anlığına tüm gemileri yakıp dışarı çıkarak tüm iddiaları reddetmek istemişti.Ama bunu yaptığı anda da ilmek ilmek işlediği kariyerini tek kalemde bitireceğini biliyordu.Bu yüzden dayanmıştı.Saray görevlileri nihayet büyük kapıları kendisi için açtığında gaza yüklenerek bahçeye doğru yol almıştı.

"Hoşgeldiniz,ana kraliçe sizi batı kanadındaki odasında bekliyor.Lütfen beni takip edin"

Yüzünde bir gram mimik oynamayan resmi görevliyi takip etmekten başka seçeneği yoktu.İnkar etmiyordu,biraz gergindi.Resmen ana kraliçeyle tanışmış olmasa da bazı etkinlikler ve canlı yayınlardan gördüğü kadarıyla ana kraliçe soğuk ve mesafeliydi.Yani Jimin'in tam tersi.

"Bekleyin,geldiğinizi haber vereyim"

Yine aynı can sıkıcı rutin...Jungkook,hayatında bu evreye nasıl geldiğini bir türlü anlayamıyordu.Prensin taç giyme töreninde sahneye çıkmak,sıradan bir konser gibi hissettirmiş olsa da bugün olduğu yer gerçekten inanılmazdı.Şu anda stüdyoda,şarkı yapıyor ya da kayıt yapıyor olmalıydı.Onun yerine,geçkin yaşına rağmen sandalyede hala bir bıçak gibi dimdik oturan yaşlı ana kraliçenin karşısındaydı.Elbette ki karşısında eğilmeyi unutmamıştı.

"Majesteleri.."

"Hoşgeldiniz Jeongguk,lütfen oturun"

Ana kraliçenin karşısındaki sandalyeye otururken içindeki ses,adım Jungkook diyerek sayıklıyordu.Ama Jimin sağolsun bunu dile getirmenin herhangi bir etkisi olmadığını iyice anlamıştı.Daha birkaç dakikadır buradaydı ama şimdiden ruhu boğazlanıyormuş gibi hissetmeye başlamıştı.Ana kraliçe,yardımcılarına çıkmaları için gözleriyle emir verdikten sonra nihayetinde söz girmişti.

Sassy Prince | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin