Sınır : 125 vote & 350 yorum
♔
Jimin,ellerini tutan bu alfayla birkaç dakika içerisinde evli olacaktı.Görür görmez aşık olduğu,kurdunun da kalbinin de anında sahiplendiği adam...
İlk görüşte aşk saçmalığına inanmayan yüzlerce kişi olmasına rağmen herkesin önünde durmuş ve aşkının peşinde koşmuştu.Tabi ki yanlış yollara saptığı,yanlış şekilde adımladığı zamanlarda olmuştu ancak öğrenmişti.Artık sevmenin nasıl bir şey olduğunu çok iyi biliyordu,sırada sevilmek vardı.
Jungkook ise asla hayal etmediği bir dünyanın içindeydi.Sahneler,stüdyolar,konserler ve çekimler içinde savrulan bedeni,şu anda karşısındaki omeganın eşi olmak için hazır bulunuyordu.Çok değil birkaç hafta öncesine kadar arkasına bile bakmadan kaçmak istediği bu şımarık omeganın alfası olacaktı.Yine de itiraf etmesi gerekirse bu senaryo artık kötü görünmüyordu.Bazen plansız yaşamak gerekirdi.Belki bunun için çok büyük ve riskli bir adım olabilirdi ancak Jungkook,Jimin'in binbir emekle tohumlarını ektiği aşkına inanmaya başlamıştı.
"Çok hoş görünüyorsun..."
Bu,artık gözlerinin içine gülen omega prense yaptığı ilk iltifattı.Beklenmedik olduğu için Jimin'in yanaklarına pembeliklerin yayılmasına,gülümseyişinin büyümesine neden olmuştu.
"Teşekkür ederim,sen de çok yakışıklı görünüyorsun Jeongguk-ah..."
Tüm misafirler ve medya,ne konuştuklarını anlamasa bile bu anı birbirini çok seven çiftin evlilik öncesi konuşması olarak algılamıştı.Seokjin,Jimin'in boynundan yerlere kadar uzanan pelerinini düzelttikten sonra söz sırası nikahı kıyacak görevliye gelmişti.
Sayın kraliyet ailesi ve sevgili konuklar
bugün burada Prens Park Jimin ve Jeon Jeongguk'un evliliğini kutlamak için bulunuyoruz.Lütfen bu güzel çift için iyi dileklerde bulunun..."
Alkışların ve hayran bakışların arasında memnuniyetsiz olan tek bir kişi vardı.Ana kraliçe,sanki düğünü protesto edermişçesine siyah ipekten bir döpiyes takım giymeyi tercih etmişti.Yüzü hiçbir şekilde gülmüyor ve medyaya istenmeyen düğün imasında bulunmaya devam ediyordu. Gerçekleşmemesi gereken bu evlilik bugün gözleri önünde yaşanırken,engel olamadığı için bir miktar gergindi haliyle.Yeminler başladığında,bu işin geri dönüşü olmadığını iyice anlamıştı.
"Sonsuza dek sana sadık kalacağıma,her anımı seninle paylaşıp tüm hayatımı sana adayacağıma söz veriyorum.Seni eşim,omegam olarak kabul ediyorum"
"Sonsuza dek sana sadık kalacağıma,her anımı seninle paylaşıp tüm hayatımı sana adayacağıma söz veriyorum.Seni eşim,alfam olarak kabul ediyorum"
İmzaların atılmasının hemen ardından Harin görünmüştü uzun kırmızı halının üzerinde.Küçük yavru,üzerinde Jimin'in talimatıyla kraliyet terzileri tarafından hazırlatılmış pembe bir elbise ve başında yine Jimin'in göndermiş olduğu yaşına uygun prenses tacı ve olanca sevimliliğiyle yürümeye başlamıştı.Elindeki sepette,Jimin ve Jungkook için hazırlanan yüzükler vardı.Ona verilen bu büyük görevi en güzel şekilde yapmış,çiftin yanına gittiğinde sepeti Kookie'sine uzattıktan sonra bütün alkışları kapmıştı.
"Lütfen ayağa kalkalım.Bizler de bu kutsal bağa şahitlik ediyor,evliliğinizi kutluyoruz.Birbirinizi öpebilirsiniz..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sassy Prince | Jikook
FanfictionKore Prensi Jimin,taç giyme töreninde sahne alan süperstar alfa Jungkook'a aşık olur. Elde etmek ne kadar zor olabilir ki? Omegaverse Jikook Mpreg Alfa Jungkook Omega Jimin