17. Bölüm Bela

15 3 0
                                    

Kendimi uykuya teslim etmeye çalıştım fakat uyuyamıyordum. Müzik dinliyordum. Alaz'a yemek istediğimi söyledim. Alaz getirdi ve beraber yemek yedik. Maç izlemek için aşağı indik. Maçı almıştık. Alaz'a beni odama götürdü ve benim uzanmaktan canım sıkıldı. Saat geç olmuştu. Alaz mesaj attı. İşi çıktığı için gitmesi gerekiyormuş. Sıkıntı olmayacağını yazdım.
Aşağıdan gelen seslere kalktım. Zorlanarak aşağı indim. Işığı açacağım sırada biri boynuma bıçak dayadı. Tam o sırada kapıdan anahtar sesi geldi. Arkamdaki kişi koşarak yukarı çıktı. Alaz içeri girdi. Bende ışığı açtım.

"Masal sen iyi misin?" dedi Alaz korkuyla.

"İyiyim iyiyim." dedim endişeyle.

"Aşağı neden indin?" dedi Alaz.

"Sıkıldım Alaz." dedim sıkıntıyla.

"İyi tamam şimdi yukarı çıkıyoruz ve uyuyoruz." dedi sakince.

"Emredersin." dedim göz devirerek.

Yukarı çıktık. Ben yatağa uzandım. Oda aşağı odalardan birinde uyumaya gitti. Acaba boğazıma bıçak dayayan kişi hala burada mı? Girmiştir herhalde. Bu düşüncelerle uyumam biraz zordu...

Öğlen uyandım. Alaz kahvaltımı getirdi. Yedim. Okul işini hallettim. Balca bana yardım etmek için gelmek istediğini söyledi. Bende bu yüzden gelmemesi gerektiğini söyledim. Geçmiş olsuna geleceğini söyledi. Gelebilirsin dedim. Yarım saattir boş boş tavanı izliyordum. Kapının çalınmasıyla içeri Balca girdi.

"Geçmiş olsun Masoş." dedi tatlı enerjisiyle.

"Teşekkürler Balcoş." dedim gülerek.

"Nasılsın?" dedi gülerek.

"İyiyim. Sen?" dedim.

"İyiyim. Abim buraya gelicekmiş. Benden özür dilemek istiyormuş." dedi gülümseyerek.

"Cidden mi? Çok sevindim." dedim gülümseyerek.

"Akın-"

"Ayrıldık. Başka biriyle sevgili." dedim sakince.

"Ne! Ben onu bir güzel dövmeye gidiyorum." dedi sinirle.

"Aman salla. Yenisini bulurum." dedim gülümsemeye çalışarak.

"Masal farkında mısın ilk defa birine bu kadar güzel duygular besledin." dedi Balca sakince.

Bir daha birine aşık olmayacağımı düşünüyordu. Gerçi bende öyle düşünüyorum.

"Balca ben bulurum birini sen emin ol. Onunla daha iyi oluruz." dedim sahte bir gülümsemeyle.

"Umarım canım arkadaşım umarım bulursun seni hak edenini." dedi bana sarılarak.

"Umarım." dedim sıkıntıyla.

Ayağıma ağrı girdi. Çığlık attım.

"Canım iyi misin?" dedi korkuyla.

"İyiyim ama-"

Kapıdan içeri Akın, abim ve Batı girdi.

"İyi misin?" dedi abim korkuyla.

"İyiyim sadece ani bir ağrı girdi." dedim yüzümü buruşturarak.

"Akın sevgilim neredesin? Hadi daha evlilik için gün alacağız." dedi Esin aşağıdan bağırarak.

Akın ile göz göze geldik.

"Hayırlı olsun." dedim gülümseyerek.

Bir şey diyemedi sadece yüzüme boş boş baktı.

KIRGIN RUHLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin