"Thanks Bang Long" kataku apabila abang iparku minta diri selepas membantuku mengangkat barang-barang ke bilik. "Eh, sayang ada ke? Bila naik?" tanyaku apabila melihat isteriku berada dalam bilik.
"Baru je bang, baring jap tadi" jawab Salina
"Dah tu tadi Bang Long masuk, sayang dalam bilik ke? soalku
"A'aaa, terkejut sayang dia masuk mengejut cam tu je"
"Masa tu sayang buat apa?"
"Baring, terlentang bawah kipas ni, panas sangat, nak sejukkan badan le konon sebelum nak turun"
"Sayang pakai apa masa tu?" saolku ingin teruja tahu
"Pakai baju ni la, cuma....."
"Cuma apa sayang?"
"Masa tu, sayang bukak sikit butang baju ni, rasanya dia nampak bra sayang...." Jawab isteriku perlahan menunduk.
"Errmm.....takpe la, rezeki dia la dapat tengok tetek sayang....heheeee" balasku sengih
"Ishh, abang ni, ke situ pulak"
"Alaa, tengok je pun, bukan luak, lain la dia gi ramas tetek sayang tu" juihku
"Teruk la abang ni" balas isteriku. "Kalau dia ramas camne...haa..jawab la...." Sambung isteriku sambil perutku dicubit dipulas dengan muka geram
"Biarlah dia ramas.....hahaaaa....." balasku terus menarik isteriku ke dalam pelukan, aku peluk erat.
"Teruk la abang ni, tau la abang geram dengan kakak abang tu, sampai sayang pun rupa dah nak macam dia" jawab isteriku.
Memang aku pernah berimaginasi dengan isteriku tentang seks, dan aku akui yang aku sukakan kakakku. Kami terbuka dalam hal seks, kerana isteriku juga sukakan seks, dan dia dalah seorang yang aktif. Bila kami bersama, memang dia enjoy, suaranya mengerang memang tak dikawal, dilepaskan sekuatnya apabila mengalami orgasme. Pernah aku menyeru nama kakakku sewaktu berasmara dengannya, dan isteriku tidak marah. Awal-awal dulu dia marah la juga, tapi kini dia pun melayan apabila dia pun turut menyeru nama lelaki yang dia suka, biasanya artis la yang dia selalu dok seru. Ini membuatkan hubungan intim kami lebih berkualiti dan lebih nikmat.
"Eleh, sayang pun pernah bayangkan Abang Long kan, masa kita buat" aku sengaja mengusiknya.
"Memang la, tu pun sebab abang suruh, sebab abang nak bayangkan akak Tasya
"Tapi sayang layan jugak kan.....heheee"
"Dah la bang, malu la sembang pasal ni" jawab isteriku terus menolakku, terus dia ke pintu lalu menuju ke tingkat bawah. Aku senyum sendirian mengenangkan peristiwa intim kami yang pernah kami lalui bersama. Aku membiarkan isteriku turun dahulu semetara aku kemaskan beg-beg yang ada itu. Selepas mengemas apa yang patut, aku menyertai mereka yang sedang rancang berbual di meja makan.
YOU ARE READING
PKP
General FictionKisah anak menantu Hisham dan Nor yang terperangkap di kampung sewaktu PKP1.0 dikuatkuasakan. Mereka tidak boleh pulang ke tempat masing-masing setelah pulang ke kampung menghadiri kenduri kesyukuran yang diadakan semasa cuti sekolah lepas. Ikutilah...