Telah dua hari peristiwa itu berlalu, aku tak menyangka aku akan di gangbang lagi, di tempat yang sama, dan kali ini abangku sendiri terlibat. Aku benar-benar penat, letih yang teramat disetubuhi oleh tiga orang lelaki, terasa pedih, perit pada kemaluanku sewaktu aku melangkah masuk ke rumah. Sewaktu berjalan, terasa lelehan air mani mereka keluar seperti air memercik. Aku buang panties yang aku pakai itu, kerana keadaannnya begitu.
"Lia, bangun" Amirul mengejutkanku, aku dapati aku hanya diselimutkan dengan skirt labuhku sahaja menutupi bahagian yang terdedah.
"Ermmm...." Jawabku terpinga-pinga, umpama mimpi. "Yang lain mana?"
"Tu ada kat sana" juih Amirul memuncungkan bibirnya
Aku memakai kembali panties dan skirt labuhku. Aku kemaskan apa yang patut, membetulkan bra, dan mengibas rambut yang kucut. Aku duduk berjuntai di sebelah Amirul yang menghulurkan air mineral padaku. Aku meneguk, hingga melepasi setengah botol. Aku haus, letih, tidak bermaya kurasakan setelah apa yang terjadi tadi.
"Lia OK?" tanya Amirul. Aku mengangguk lemah. 'Jangan bagitau sesapa ya Lia" pintanya. Aku angguk lagi memandang matanya.
"Lia tau abang Mirul dah main dengan Kak Tasya" kataku. Amirul terperanjat.
"Hah?"
"Ye, kami semua tahu"
"Errr....." Amirul speechless
"It's OK bang Mirul, apa yang jadi ni rahsia kita semua" kataku lagi sambil mencium pipinya.
"Jadi kalau abang nak lagi boleh ke?" tanya Amirul nakal sambil mengusap pehaku
"Tadi dah dapat" kataku
"Tadi tak berapa puas, tak selesa, takut-takut" jawab Amirul
"Tengok la macam mana" jawabku sengih
Aku tidur awal malam tu, kepenatan siang tadi dikerjakan oleh tiga lelaki. Terasa urat sarafku sakit. Kakak-kakakku pelik apabila aku minta diri nak masuk tidur, sebab biasanya aku tidur lewat. Aku bagi alasan aku pening, sakit kepala.
*************ticersham@gmail.com**************
PKP dilanjutkan bagi fasa ketiga, kami semua masih terperangkap di kampung. Bilangan pesakit makin bertambah dengan wujudnya kluster baru iaitu Kluster Sendayan dan Kluster Kayangan. Menyampah aku dengar berita perihal Kluster Kayangan yang berlagak demand macam-macam. Begitu juga warga asing yang kurang ajar pada petugas-petugas. Kami semua geram je melihat berita-beria sebegitu yang tidak bersyukur dengan apa yang ada. Malaysia adalah antara Negara yang berjaya mengekang wabak Covid-19 dengan jayanya dan peratusan mematuhi kawalan PKP yang terbaik di dunia. Jauh beza Malaysia dengan Amerika ataupun Italy yang hanya gah di dalam filem, namun hakikatnya mereka bukan begitu.
YOU ARE READING
PKP
General FictionKisah anak menantu Hisham dan Nor yang terperangkap di kampung sewaktu PKP1.0 dikuatkuasakan. Mereka tidak boleh pulang ke tempat masing-masing setelah pulang ke kampung menghadiri kenduri kesyukuran yang diadakan semasa cuti sekolah lepas. Ikutilah...