"Mirul tak nak tukar, jangan suruh tau" kataku yang ingin terus bersama adikku ini. Tak sangka aku dapat menyebuhi adikku ini selepas aku berjaya menyatukan diriku dengan Zalia. Puas aku dapat kerjakan isteri Haikal ini dengan penuh kerelaan mereka berdua.
Pada mulanya kelihatan Bella agak kekok, namun setelah nafsu menguasai diri, dia menyerahkan seluruh jiwa raganya untuk aku. Walaupun disaksikan suaminya sendiri, juga Zalia dan Abang Man, aku tak peduli, aku terus mendayung penuh rakus, berdecit-decit bunyi di kemaluannya yang basah itu dengan tujuhan lajuku keluar masuk ke lubuk kewanitaannya itu. Bersilih ganti suara serangan Bella dan Zalia, serta Kak Ina yang mengawal agar tidak terlalu kuat. Selepas dia memacukan akan diriku, kemudian kami mendoggie dan akhir sekali aku meminta adikkku berbaring, aku melakukan dayungan klasik laju perlahan sambil mengucup bibir munggilnya itu. Leherku dirangkul erat dengan desahannya yang membangkitkan keghairahanku.
"Sedapnya Bella, tak sangka abang dapat rasa tubuh Bella" bisikku di telinganya sambil dia memeluk erat
"Argghhh....bang....sedaaaap bang.....laju bang....." rintih Bella kesedapan mengemut padu batangku dalam lubang kemaluannya.
"Arrghh...Bella....Bella......" aku menyeru namanya terus mengucup kiri kanan lehernya itu. "Abang nak pancut ni Bella, kat dalam ya?"
"Errmm.....dalam bang......daaaaalaaaaaam......arrgghhh.....arrghhhh......" Nabila tersentak bergegar badannya, dan serentak dengan itu aku lajukan dayungan, aku fokuskan titik nafsuku dan...
"Arrghhhhhhhh......Bellaaaaaaaaa...." Berdas-das air maniku memancut dalam rahimnya, laju nafas kami hingga aku merebahkan tubuhku atas tubuhnya sambil bunyi nafas kami kuat, mengah mengecapi kenikmatan tiada taranya.
Aku membiarkan batang zakarku terendam dalam lubang adikku ini, sambil kami berpelukan, berciuman, aku kucup pipinya, dahinya, aku belai rambutnya lalu aku cium bibirnya. Nabila mendengus manja membalas setiap kucupanku.
"Thanks Bella...." Bisikku di telinganya. Nabila angguk dengan matanya yang masih terpejam. Hajat aku benar-benar tercapai, tubuh yang aku inginkan telahpun aku dapat jamah. Bermula dengan Kak Kak Tasya, diikuti dengan Zalia, kini tubuh Nabila pula dalam dakapanku. Kini, kesemua adik beradik perempuanku, telahpun aku setubuhi. Kesemuanya sedap belaka, masing-masing ada kelebihan yang membuatkan aku semakin berselera untuk menjamah mereka di lain masa, sekirannya ada. Dan aku pasti, aku akan dapat menjamah tubuh Nabila lagi, mungkin dalam keadaan yang lebih selesa, dalam bilik dan berbogel sepenuhnya. Peristiwa malam ini hanya pencetus untuk kami meneruskan aktiviti terlarang ini tanpa rasa ragu-ragu dan malu-malu.
Aku melepaskan rangkulan, Nabila bangun lalu membetulkan gaun tidurnya. Ketika itu aku lihat Zalia telahpun bersandar bersama Abang Man sambil menonton TV, manakala Haikal baru sahaja meledakkan air maninya ke dalam Kak Salina. Tercungap Kak Ina menerima hentakan dan tembakan padu oleh Haikal yang kini rebah atas tubuh birasnya itu. Aku senyum, Nabila juga turut senyum melihat suaminya dalam dakapan Kak Salina.
"Puas nampaknya suami Bella tu" kataku membelai tangannya sambil kami duduk bersandar bersama di sebelah Abang Man dan Zalia
"Errrmmm, rezeki dia" balas Bella perlahan. "Abang puas tak dengan Bella?"
YOU ARE READING
PKP
Ficción GeneralKisah anak menantu Hisham dan Nor yang terperangkap di kampung sewaktu PKP1.0 dikuatkuasakan. Mereka tidak boleh pulang ke tempat masing-masing setelah pulang ke kampung menghadiri kenduri kesyukuran yang diadakan semasa cuti sekolah lepas. Ikutilah...