32 : Pesta

8.4K 49 0
                                    



"Ina, try la Haikal punya pulak" aku terdengar Kak Tasya meminta Kak Ina suruh try aku. Try apakah yang dimaksudkan. Kak Ina angguk lalu dia berganjak ke sebelah isteriku yang sedang enak mengulum batangku.


"Bella, nak rasa sikit" katanya lalu isteriku mengeluarkan batangku dari mulutnya, lalu Kak Ina menyambar terus dikulumnya rakus.


"Arrgh....Kak Ina...." Aku mendesis kesedapan. Tak sangka yang isteri Amirul sedang menghisap batangku, impianku menjadi kenyataan, isteriku dan isteri Amirul bersilih ganti berkongsi batang zakarku yang tegak mencanak ini.


"Bella.....arrghh...." rintihku lagi apabila kuluman mereka berganti mulut.


"Sedap bang?" tanya isteri memandang ke arahku yang mendongak kesedapan


"Sedap yang....errmmm....." desah ku. "Sedaaaaaap sangat" kataku lagi sambil mengerling ke arah Amirul yang sedang asyik dibelai oleh kakaknya sendiri.


"Bang, cuba tengok sana tu" kata isteriku menuding kea rah Abang Man dan Zalia yang dalam posisi yang mengghairahkan, kemaluan Zalia sedang dikerjakan oleh Abang Man, kedengaran suara desahannya yang tak putus-putus sambil kulihat rambut Abang Man diramas agak kasar.


Tumpuan mataku terganggu dek kerana isteriku dan isteri Amirul masih mengerjakan batangku, sesekali tersentak aku dibuatnya apabila telurku diramas agak kuat, dan sesekali hisapan mereka pada telurku membuatkan kusedikit senak. Aku mendesis perlahan sambil membelai rambut kedua-dua wanita yang berada di celahan kakiku ini.


"Arrghh.....Miruuuuuul" kami semua menoleh, kelihatan Kak Tasya sedang duduk atas ribaan Amirul, dan pastinya batang Amirul telahpun menerjah lubuk kewanitaan kakaknya itu.


"Kak Tasya, awal nampak?" tegur Kak Ina senyum melihat Kak Tasya sedang menunggang adiknya itu


"Tak tahan dah, berdenyut dah ni" jawab Kak Tasya putus-putus sambil dia menggoyangkan pinggulnya dalam pelukan Amirul yang mengucup leher kakaknya itu kiri kanan bersilih ganti.


"Abang nak jilat cipap Kak Ina boleh?" pintaku pada Bella meminta izin. Isteriku angguk lalu dia melepaskan kuluman sambil memandang Kak Ina. Kak Ina senyum lalu dia baring sambil aku menyelak gaun tidurnya ke pinggang.


Dalam kesamaran cahaya, dapat aku menatap kemaluan yang aku dambakan, yang aku inginkan, yang aku fantasikan. Kini di hadapan mataku terkemut-kemut menantikan kenikmatan yang akan kuberikan. Aku sembamkan wajahku pada celahan kakinya itu, terus aku menjilat rakus, basah dek air liurku dan air cipapnya yang kian becak. Meraung Kak Ina tatkala bijinya aku sedut. Aku sudah tak peduli apa-apa lagi, biarlah siapa pun nak merasai isteriku, rasalah. Aku rela membiarkan isteriku menerima belaian lelaki lain. Apa yang terjadi telah pun terlanjur jauh. Apa yang sedang berlaku ini pada hematku telah diketahui oleh isteri-isteri kami, sebab itulah isteriku tidak berasa terkejut apabila Kak Ina menyambar batangku. Malahan mereka boleh berkongsi bertukar gilir-gilir mengerjakan batangku ini.


"Bella, nak rasa batang Amirul tak?" tanya Kak Tasya melihatkan isteriku keluh kesah tanpa pasangan.

PKPWhere stories live. Discover now