24 : Mungkinkah

7.4K 48 1
                                    



Terhenti dayunganku disergah Haikal yang tiba-tiba muncul. Kelihatan Bella pucat, Haikal pula terkejut melihat isterinya dalam pelukan aku dengan batang aku masih terendam dalam cipapnya. Kami berpadangan sesama sendiri. Aku biarkan batangku di dalam, aku tak mahu mencabutnya. Biar Haikal melihat sendiri apa yang berlaku antara kami.


"Sanggup Bella buat kat abang macam ni" ujar Haikal perlahan


"Abis tu, takkan abang buat dengan Lia boleh, takkan ayang tak boleh buat dengan bang Man?" tanya Nabila tegas apabila disergah begitu oleh suaminya.


Terkejut aku dengan jawapannya itu, sungguh tidak kusangka yang Bella begitu, dia tahu apa yang dia buat tu salah, tapi kesalahan itu dimulakan oleh suaminya sendiri. Aku diam.


"Errr..." Haikal speechless


"Kenapa abang boleh?" soal Nabila lagi. "Ayang pun nak juga rasa batang lain, abang je boleh rasa cipap lain?" bentaknya lagi


"OK..OK...maafkan abang sayang, abang salah" kata Haikal lembut. "Sayang nak main dengan Abang Man tak?" soalnya. Nabila angguk.


"Alang-alang dah mula, ayang nak abiskan" jawab Nabila


"Ayang main kat bilik ya, selesa sikit" cadang Haikal. "Abang Man bawak Bella masuk bilik kitorang ya, nanti saya datang"


"Betul ke Kal, kau bagi bini kau ni?" soalku ingin kepastian


"Ye bang, kita dah terlanjur jauh ni, kita enjoy bang" balasnya. "Abang masuk dulu dengan Bella, saya nak simpan barang jap" katanya berlalu meninggalkan kami.


Aku memandang wajah Nabila, dia senyum, aku pun senyum, bibirnya aku kucup mesra. Batangku separa tegang dalam lubangnya. Aku tarik perlahan. Nabila membetulkan kain batiknya, panties dibiarkan di situ. Aku memakai kembali seluarku.


"Jom bang" ajaknya sambil turun dari pondok.


Aku mengekorinya. Aku ke kereta Haikal membantunya membawa barang. Tiba di ruang tamu, emak ayah mentuaku sedang menonton TV, Nabila terlebih dahulu masuk. Aku meletakkan barang di dapur lalu naik ke tingkat atas. Dengan berhati-hati aku menolak daun pintu bilik Nabila. Nabila sedang duduk di birai katil, dia senyum memandangku, lalu berdiri memelukku. Kami berkucupan mesra sambil pakaiannya aku leraikan satu persatu hingga bertelanjang bulat kami berdua. Indah sungguh tubuh bogel Nabila, biasanya aku lihat dia berkemban sahaja, kini tubuh telanjangnya dalam dakapanku. Aku berasa sungguh bertuah dapat melakukannya.


Nabila duduk di birai katil, dia memegang batangku yang menegang lalu dihisapnya perlahan, penuh kelembutan terasa bibirnya yang basah itu. Rambutnya aku belai mesra melihat wajah ayunya penuh selera mengerjakan batang zakarku ini.


Setelah puas dia melakukan blowjob, aku minta dia menungging, aku cuba menjolok, tapi sedikit sukar, kerana airnya kurang. Aku bertanyakan sekiranya dia ada lubricant, lalu Nabila mengambil dari laci KY Jelly diserahkan padaku. Aku melumurkan pada batangku dan permukaan alur vaginanya.

PKPWhere stories live. Discover now