Malam itu bernafsu betul aku bersetubuh dengan isteriku,semuanya disebabkan siang tadi kami bertukar melihat gambar isteri abang-abang iparku itu. Geram dek kemontokan tubuh Kak Tasya dan Kak Ina, isteriku menjadi mangsa kerakusanku hingga aku menerjah kedua-dua lubang nikmatnya itu. Memang kami pernah melakukan anal seks, tapi bukan selalu. Malam itu aku menjolok ke dalam kedua-dula lubangnya. Meraung isteriku diperlakukan agak ganas malam itu.
"Errmm...bang....kenapa ganas sangat malam ni" tanya isteriku apabila kami baring melepaskan lelah, setelah aku memancutkan air maniku ke dalam lubang cipapnya
"Ye ke, abang rasa biasa je" jawabku berpura-pura
"Takde la, malam ni lain sikit abang buat"
"Ayang tak suka ke, sakit ke, maaf ye yang" kataku membeli jiwanya
"Tak la tak suka, tapi perit sikit masa kat belakang tu" jawab isteriku jujur
"Tapi abang dah sapu krim"
"Sebab lama tak buat kut" katanya
"Mungkin la jugak" balasku mengiyakan.
"Jom tido bang, esok ayang kena bangun awal, giliran ayang pulak buat breakfast"
"OK sayang, jom. Sweet dreams" kataku mengucup dahinya
Kulihat jam baru menunjukkan pukul 12.30, masih awal. Isteriku akan lena apabila kami selesai bersenggama, dan biasanya dia tidur mati. Aku pulak, masih belum puas, masih terbayang akan gambar-gambar yang aku lihat siang tadi. Walaupun aku memancutkan air mani, tetapi belum puas. Isteriku klimaks berkali-kali. Biasanya aku akan melakukan sekali lagi setelah berehat seketika, sebelum sempat isteriku terlelap, dan sekiranya dia terlelap, aku akan kejutkannya untuk pusingan kedua. Memandangkan isteriku lena, dan aku pulak serba salah nak kejutkan dia sebab dia perlu bangun awal untuk sediakan sarapan, aku batalkan niatku untuk pusingan kedua.
Aku mengelamun sendirian dalam keadaan bilik yang samar-samar itu. Aku masih terangsang dengan apa yang kulihat siang tadi. Aku cuba nak tidur, tapi tak boleh kerana fikiranku melayang terbayangkan kakak-kakak iparku. Setelah memastikan yang isteriku sudah pun lena, aku menyarung kain pelikat, lalu aku keluar dari bilik. Ku dapati bilik Zalia gelap, tiada cahaya dari celahan bawah pintunya. Begitu juga bilik Abang Man, gelap. Pasti mereka telahpun lena dibuai mimpi. Jam menunjukkan 1.05 minit, aku melangkah untuk turun ke dapur, nak minum. Apabila tiba ditangga, kelihatan ruang TV bercahaya, aku jenguk dan aku dapati Zalia sedang menonton keseorangan. Aku batalkan hajatku, lalu aku berjalan ke arah ruang TV.
"Eh Bang Haikal" terkejut Zalia melihat kelibatku berkain pelikat tidak berbaju sedang berdiri di hadapannya.
"Lia belum tido?" tanyaku perlahan
"Belum bang, tak ngantuk lagi" jawab Zalia senyum. Dia mengenakan gaun tidur paras lutut sambil duduk bersimpuh atas karpet dengan bersandar pada pillow bean yang besar itu.
YOU ARE READING
PKP
General FictionKisah anak menantu Hisham dan Nor yang terperangkap di kampung sewaktu PKP1.0 dikuatkuasakan. Mereka tidak boleh pulang ke tempat masing-masing setelah pulang ke kampung menghadiri kenduri kesyukuran yang diadakan semasa cuti sekolah lepas. Ikutilah...