09 : Selfie

5.9K 33 0
                                    



Pondok yang kami bina itu, menjadi tempat kami melepak dan berborak kosong sekiranya bosan dok dalam rumah. Dengan suasana yang redup dengan rimbunan pohon-pohon yang memenuhi kawasan kebun, bunyi burung dan unggas sungguh mendamaikan. Kami menikmati suasana ini, yang jauh beza dari hiruk pikuk bandar yang kami lalui setiap hari.


"Haikal" tegur Abang Man. "Kau tak berubat ke?" soalnya petang itu sewaktu kami minum teh O panas dengan biskut Hup Seng


"Berubat macam mana bang, kalau check-up, saya dengan Bella OK je, takde masalah" jawabku


"Berubat cara kampung la" jelas Abang Man.


"Berurut ke, apa ke" sambung Amirul


"Urut tu kalau batang tak naik la Mirul, batang Haikal ni naik, kalau tak, takkan la meraung Bella kena malam semalam"


"Hahahaa...... betul juga, Mirul pun dengar"


"Wei..wei...... kau yang mula dulu buat-buat lupa plak, sampai kitorang takleh tidur, apa lagi, terus la Bella terkam saya"


"Wow, Bella terkam kau, ingatkan kau terkam Bella" sahut Abang Man


"Hahaha...." Amirul ketawa. "Sebab malam sebelum tu Abang Man mula dulu"


"Abang pulak yang kena....hahahaa" kami pakat ketawa bersama.


Kalau kami bertiga berkumpul bersama, memang sembang lucah memanjang. Pada mulanya sewaktu aku masuk ke dalam keluarga ini, agak janggal jugak untuk aku menerima cara mereka, namun lama-kelamaan aku pun terikut sama. Aku boleh dikatakan pendiam, tapi apabila bersama abang ipar dan birasku ini, aku dah jadi individu yang lain. Kami memang boleh ngam, sekepala dan sama-sama tak betul. Kalau main fon, ada je laman atau group lucah yang kami share, terutama Telegram. Siap invite menginvite lagi ke dalam group yang best.


"Kita OK la ada bini, dapat sedap-sedap, kesian kat Zalia, laki dia takde. Dah la bunyi kita tu bising yak amat" kata Abang Man lagi


"A'aa la. Kompom Zalia dengar suara kita kan?"


"Memang dengar la, dah bilik dia dekat bilik kita jugak"


"Hehehe, nasib dia la" kata Amirul. "Takkan kita nak tolong kut....hahahaaa"


"Woi, adik kau tu....hahaaaa" jerkah ku sengih


"Adik pun, dia tetap perempuan, stim jugak tengok....hahahaa" sambung Amirul memperihalkan adiknya sendiri.


"Amboi kau, dah la kakak pun kau teringin, adik pun nak jugak ka" kata Abang Man sinis


"Ntah Mirul ni...hahaaa" jawabku menyokong Abang Man. "Jangan Bella pun kau teringin jugak Mirul"

PKPWhere stories live. Discover now