Aku menceritakan dari mula bagaimana ia terjadi sehinggalah aku digangbang, dan aku juga menceritakan hubungan intim aku dengan Abang Man yang direstui oleh kakakku. Aku tak mampu lagi nak menyimpan rahsia ini, aku nak kakak-kakakku tahu tentang perangai suami mereka. Dah lama aku fikir, kali ini di kesempatan kami berempat sahaja, aku mengambil peluang memberitahu mereka semua. Terlopong, tercengak, terbeliak biji mata mereka mendengar pengakuanku tanpa ada rahsia.
"Hebat adik akak ni, dia dah rasa semua dulu" ujar Kak Tasya apabila aku habis bercerita. "Abis semua laki kita dia sapu" sambungnya lagi memandang Salina dan Nabila yang masih terkebil antara percaya dengan tidak.
Sewaktu aku bercerita, aku lihat Kak Tasya diam sahaja, dia tak menyampuk bertanya bagai, tak seperti Kak Salina dan Kak Nabila. Aku tahu yang kakak sulungku ini memang open, dan aku rasakan dia memang menjangkan semua ini akan terjadi. Sebab itu dia macam selamba je, macam takde perasaan pun.
"Serius Lia? Ishh, tak sangka betul, laki akak pun" sampuk Nabila
"Laki saya lagi la, adik akak semua dia balun" sambung Salina. "Hari tu dia dapat kakak, la ni dapat adik pulak, memang haru biru dah kita ni"
Aku menjangka aku akan dimarahi, diherdik, atau macam-macam lagi, namun sangkaanku meleset, Kak Salina menerima dengan terbuka, mungkin sebab dia dah pun lalui aktiviti bertukar suami dengan Kak Tasya, jadi dia tak berasa pelik dengan apa yang berlaku. Yang aku risaukan ialah Kak Nabila, dia antara yang paling nerd antara kami semua, aku bimbang sekiranya dia mengamuk apabila mengetahui suaminya curang. Namun, dia juga dapat terima dengan tenang akan perihal suaminya itu.
"Jadi antara kita berempat ni, Lia la paling hebat, dalam diam-diam naif je rupa, tapi nafsu mengalahkan kuda" balas Nabila mencubit peha aku.
"Lia, kalau laki kau ada, agak-agak dia pun terjebak tak?" soal Kak Salina
"Entah la kak, Lia tak sempat nak kenal rapat dengan dia, lepas kawen, berapa kali je dia balik sini, ni skang ni dah PKP pulak"
"Kesian laki kau Lia" kata Nabila
"Kenapa pulak?"
"Ye la, kau kat ini sedap-sedap dengan laki kitorang, dia kat sana melancap sorang-sorang" balas Kak Tasya diikuti gelak tawa kami semua.
"Hehehe...kalau fikir memang ada rasa bersalah gak kak, tapi Lia tak dapat kawal nafsu, Lia pun ada keinginan, dan peluang tu dating, susah Lia nak menolak"
"Akak faham Lia, cuma kau pandai-pandai la cover dengan laki kau, jangan sampai dia tau. Dia tu polis, abis kita semua nanti" sambung Kak Tasya lagi.
"Pasal laki kau Lia, kita tengok la macam mana, macam kata Kak Tasya, kita diamkan hal ini dari dia" sambung Kak Salina menyokong Kak Tasya. Kak Nabila angguk setuju.
"OK Kak, Lia faham"
"Pasni kalau Lia nak mintak diorang gangbang Lia lagi, boleh tak?"
YOU ARE READING
PKP
Ficción GeneralKisah anak menantu Hisham dan Nor yang terperangkap di kampung sewaktu PKP1.0 dikuatkuasakan. Mereka tidak boleh pulang ke tempat masing-masing setelah pulang ke kampung menghadiri kenduri kesyukuran yang diadakan semasa cuti sekolah lepas. Ikutilah...