"Dapat tak?" tanyaku tak sabar-sabar nak tengok
"Mesti la dapat" jawab Abang Man. "Kal, kau dapat tak?" soalnya pada Haikal
"Dapat, heheee....."
"Cantik la kalau macam tu, jom la tengok sama-sama" pintaku
Kami bertukar phone setelah membuka folder yang ada gambar-gambar yang kami ingin tengok itu. Aku ambil telefon Abang Man dahulu sebab teringin nak tengok breast kakakku itu, manakala Abang Man mengambil telefon Haikal, dan Haikal ambil telefon aku. Kami belek-belek dan menikmati gambar yang ada dalam tu.
"Wow bang, banyaknya dapat" kataku teruja melihat aksi kakakku. "Perghh, sedapnya tetek dia" kataku lagi sambil menatap tidak berkelip.
"Seksinya wife kau Kal, geram abang tengok, biasa tengok dia berkemban je" kata Abang Man pula. "Tapi sayang tak banyak gambar"
"A'aa, Bella tak nak" jawab Haikal. "Mirul, best la Kak Ina, menarik, stim la tengok, tapi takkan banyak ni je?"
"Tu pun susah nak tangkap" jawabku tanpa memandang Haikal. "Adoi, keras dah kote Mirul ni tengok akak"
"Abang pun, stim tengok Bella, mantap breast dia, puting dia panjang, sedap kalau dapat hisap ni" kata Abang Man lagi.
"Saya pun tegang tengok Kak Ina punya, kalau la dapat" kata Haikal merujuk kepada isteriku
Kami menatap puas-puas, memuji akan kecantikan isteri-isteri kami dalam keadaan yang seksi, menampkkan bahagian atas tubuh, buah dada yang mekar ranum padat itu. Walaupun Kak Sya dah mempunyai anak, namun breast dia mantap, kembang dengan puting yang timbul. Kulitnya yang cerah seperti kulit isteriku, membuatkan aku bertambah geram. Sesekali aku memegang kemaluanku yang mengeras di dalam seluar.
"Haikal, tukar dengan Mirul pulak" pinta Abang Man bertukar telefon dengan Haikal. "Kal, bagai telefon tu kata bang, abang nak tengok Ina pulak" katanya lagi sambil bertukar telefon.
"Wow bang Man, lawanya Kak Tasya" puji Haikal apabila melihat gambar kakakku pada telefon Abang Man. "Montok la bang, untung la bang"
"Wife kau pun best gak Kal" jawab abang iparku sambil menatap telefon aku yang terpapar gambar Ina separuh bogel. "Mirul, tetek akak besar sikit dari Ina kan?"
"A'aa bang, nampak besar sikit" jawabku menatap gambar adikku sendiri, Nabila.
"Diorang macam sama kan?" katanya lagi
"A'aa, luar dalam sama....heheee" jawabku sengih
"Mirul, Bella macam mana, diam je?" tanya Haikal
"Tengah stim ni, tak sangka adik Mirul macam ni punya lawa" jawabku membayangkan tubuh bogelnya yang pernah aku intai suatu ketika dahulu.
YOU ARE READING
PKP
General FictionKisah anak menantu Hisham dan Nor yang terperangkap di kampung sewaktu PKP1.0 dikuatkuasakan. Mereka tidak boleh pulang ke tempat masing-masing setelah pulang ke kampung menghadiri kenduri kesyukuran yang diadakan semasa cuti sekolah lepas. Ikutilah...