"Lia....Lia....." lenaku terganggu, terdengar bunyi ketukan pintu dan suara orang memanggil
"Haaaa" laungku
"Turun makan"
"Makan la dulu, Lia pening, nanti Lia turun" kataku menggosok mata. "Lia nak mandi dulu" kataku lagi.
Aku tak sangka, aku telah bersetubuh dengan abang iparku sendiri. Kalaulah Kak Tasya tau, mati aku dibuatnya. Tapi aku mana pernah berahsia dengan dia. Aduhai, aku serba salah. Apa yang berlaku tadi di luar kawalanku, walaupun aku sedar dengan siapa aku melakukannya. Aku tidak terdaya menghalang atau menolak pujukan Abang Long, aku lemah kerana aku sangat menginginkannya. Aku dah tak mampu lagi menanggung derita batin, asyik denar suara diorang sahaja, sedangkan aku kegersangan menahan gejolak nafsu. "Serangan" abang iparku tadi melemahkan aku, aku ingin menolak menegah, tetapi pada masa yang sama nafsuku mengiyakan perbuatan abang iparku. Akhirnya aku menyerah kalah lalu menikmatinya penuh kerelaan. Biarlah apa nak jadi, aku dah tak boleh tahan.
Terasa perit dan pedih di cipapku akibat tujahan padu tanpa henti abang iparku tadi. Memang agak lama aku tidak dijamah suami, dan boleh dikira berapa kali sahaja aku bersamanya. Maka sebab itulah agak pedih kurasakan. Kesakitan itu tidak dilayan kerana aku lebih menikmati persetubuhan itu seadanya, penuh rela dan pasrah. Aku mengecapi kenikmatan hasil hubungan terlarang itu.
"Errm.....basah lagi" aku bermonolog sendirian apabila mengusap celahan alur cipapku.
Penuh air mani Abang Man memancut di dalam cipapku. Aku tidak risaukan hamil kerana aku memasang IUD. Aku dan suami memang merancang untuk tidak mempunyai anak lagi sehingga kami dapat tinggal bersama. Jadi, walaupun abang iparku pancut dalam, aku tidak gusar. Malahan aku menikmati setiap das pancutannya tadi.
"Amboi, tidur sampai tak sedar orang semua dah bangun" sindir Kak Tasya sewaktu aku ke dapur untuk bersarapan
"Hehehe, pening sikit tadi kak" jawabku bohong. "Yang lain dah makan ke?"
"Dah, tu ada bawah tudung, makan le" pelawa kakakku yang masih duduk di meja makan bersendirian sambil meneguk air. Tidak kelihatan Kak Salina dan Kak Bella.
"Kak Bella dengan Kak Ina mana?" soalku
"Diorang ada kat luar tu, tengah layan si Aiman dengan Tina main"
"Akak tak join sekali?"
"Tadi akak basuh pinggan, cuci dapur"
"Ooo, abang-abang mana?"
"Mana lagi, kat pondok diorang tu la"
"Ntah apa la diorang tu sembang"
"Biasalah Lia, diorang geng lelaki, macam-macam la, ada je idea diorang"
"Makan kak" pelawaku sambil menyuap nasi goreng.
Aku berbelah bahagi, perlukah aku berterus terang pada Kak Tasya sekarang, atapun terus berahsia, ataupun tunggu lain waktu. Berat mulutku nak bersuara tentang kejadian itu, aku bimbang aku dimarahi, hubungan mereka suami isteri retak, boleh bercerai berai nanti. Aku diamkan sahaja buat masa ini. Biarlah aku dan Abang Man sahaja yang tahu. Aku mesti rahsiakan hingga suatu masa yang aku rasakan aku perlu dedahkan.
"Kak, betul- ke ke dulu Abang Mirul pernah intai kita mandi?"
"Betul, akak yakin sebab akak pernah perasan dia tengah tengok akak"
"Eii....malunya"
"Tak payah nak malu sangat, yang kau tengok akak main tu tak malu?" tegas kakakku
"Tu lain, tu dengan kebenaran"
"Yang dengan kebenaran tu yang baru ini, yang dulu-dulu tu?"
"Heheh, tu tak sengaja"
"Tak sengaja hotak kau....hahaaa"
"Akak, Lia tak tahan la kak. Lama sangat tak dapat ni, tambah-tambah lagi dengar bunyi-bunyi tu" jujur aku mengaku pada Kak Tasya
"Dah tu nak akak buat apa?"
"Takde la, Lia mengadu je"
"Hehe, akak tau, tapi nak buat macam mana" kata kakakku. "Kau onani kan?"
"Memang la, tak tahan Lia buat tu je la"
"Hehehe...."
"Kak, pinjam Abang Man boleh....hehehee" ujarku berseloroh
"Amboi-amboi, nak pinjam laki akak plak dia ni" juih kakakku sengih sebab dia tahu aku berseloroh
"Tengok dia main dengan akak macam best je, tengok akak sedap je"
"Memang la best, memang la sedap"
"Pinjam la....heheeee"
"Teruk dah kau ni Lia, kemaruk teruk ni....hahaaa.." kami ketawa bersama.
.
.
BERSAMBUNG
.
.
.
YOU ARE READING
PKP
General FictionKisah anak menantu Hisham dan Nor yang terperangkap di kampung sewaktu PKP1.0 dikuatkuasakan. Mereka tidak boleh pulang ke tempat masing-masing setelah pulang ke kampung menghadiri kenduri kesyukuran yang diadakan semasa cuti sekolah lepas. Ikutilah...