18 : Debaran Nikmat

7.4K 48 1
                                    



Jantungku berdegup kencang saat daun pintu ditolak, aku berdebar menantikan lelaki yang masuk itu baring di sebelahku, kerana aku tahu dia bukan suamiku. Perancangan aku dengan Kak Tasya telah membawa aku terlibat dalam kancah terlarang ini, suasana keadaan bilik yang gelap membantu meredakan sedikit gugupku. Tubuh lelaki itu, mula berbaring di sebelahku, terasa ia menyentuh berlaga dengan tubuhku yang mengiring bertentangan. Aku menanti penuh teruja dan berdebar akan tindakan seterusnya, buat pertama kalinya dalam hidupku, tubuhku akan dijamah oleh lelaki lain selain suamiku, adakah aku mampu melakukan? Nak je rasanya aku bingkas bangun lalu lari keluar bilik, tapi apabila memikirkan keadaan yang mungkin berlaku, aku diamkan diri, aku kaku memeluk bantal.


Lenganku diusapnya, pipiku diciumnya sambil tangannya mula melengkar dipinggangku. Buah dadaku diramas perlahan, putingku digentel manja membuatkan bulu-bulu romaku berdiri, degupan jantungku makin laju, apabila leherku diciumnya, sesekali cuping telingaku digigit dan dihisap manja membuatkan aku lemas kegelian. Tubuhku dipusing, lalu aku ditindih, leherku kiri kanan dicium bertubi-tubi. Aku mengawal suaraku agar tidak mendesah kerana aku bimbang dia akan sedar akan keadaan yang berlaku ini. Gaunku ditanggalkan sambil usapannya masih berjalan, kini aku hanya berseluar dalam apabila buah dadaku dihisap kiri kanan berganti ganti, dengan ramasan jemari yang sesekali mencubit putingku yang tegang itu.


Ciumannya beralih ke bahagian bawah, digigitnya pinggangku manja, meliuk aku dibuatnya menahan geli. Aku mendesah perlahan, sekadar didengari tidak diamati, aku mengangkat sedikit punggung apabila seluar dalamku dilorot ke bawah. Kemaluanku dijilat berkali-kali atas bawah atas bawah, bijiku disedut hingga terangkat punggungku menahan geli sedap sambil kepalanya aku pegang, rambutnya aku tarik manja.


"Arrgghhh...." Rintihku menahan suara.


Agak lama juga birasku ini mengerjakan cipapku, tidak selama suamiku, aku begitu teruja hingga hilang arah menerima permainan mulutnya, dan akhirnya aku tidak bisa tertahan lagi...


A'rrgghhh....." aku menerima orgasmeku dengan mulutnya yang masih tak henti-henti itu menjilat kemaluanku, terasa airku keluar, disedutnya penuh selera hingga berbunyi yang mendatangkan ghairah pada diriku.


Aku mengemut, aku kekejangan, kepalanya aku kepit dengan pehaku, namun tiada tanda-tanda Abang Man nak berhenti dari terus menjilat airku yang mengalir keluar. Aku mendesah berkali-kali menerima nikmat yang sungguh sedap ini. Setelah beberapa ketika, tubuhku dialihkan, aku memberikan kerjasama apabila Abang Man meminta aku menungging.


"Auchh....Arrgghhhhhh!!!" aku menjerit kecil apabila batangnya menjunam menerjah dasar cipapku yang berair basah dek air nikmatku tadi. Senjatanya terbenam dalam membuatkan aku sedikit senak dek tujahan itu


"Arrgghh......Sya...sedapnya...." rintih Abang Man yang menyangka aku ialah Kak Tasya. Dia mula menghayun tubuhnya tarik tolak tarik tolak menusuk ke dalam lubang nikmatku. Tersembam mukaku ke atas bantal menerima tujahan demi tujahan yang makin laju. Bergegar katil, suaraku aku lepaskan sekuat yang boleh dengan mulut di atas bantal, menghalang suaraku dari kedengaran.


Aku menikmati setiap tujahan birasku ini, aku tidak lagi boleh berpatah balik, aku tidak lagi boleh menghentikan perbuatan ini, aku tidak lagi boleh menyesal kerana ia telah pun berlaku, sedang berlaku, aku disetubuhi oleh birasku sendiri. Aku akui aku menikmati persetubuhan ini, aku enjoy dan aku harus melayaninya sebaik yang boleh seperti mana aku melayani suamiku sendiri. Tujahan demi tujahan dalam posisi ini membolehkan batangnya jauh ke dalam, membuatkan aku kekejangan sekali lagi hingga aku tertiarap, tercabut batangnya dari lubangku. Aku mengemut padu, otot punggungku bergerak-gerak dengan nafasku tercungap kencang. Abang Man mencium belakangku, membelai rambutku, lalu dia membaringkan aku, terus mulutku dikucupnya.

PKPWhere stories live. Discover now