~ARIYOR!~

137 22 13
                                    

Aaa kişisi arıyor...

Gözlerim kocaman açıldı. O...o arıyordu.

Resmen beni arıyordu.

Bulaşık yıkadığım esnada aradığı için ellerim hala köpüklüydü. Hızlıca ellerimi yıkayıp telefonu kaptığım gibi koşarak odama geçtim ama telefon kapanmıştı. Neden aramıştı ki?

Hem şimdi benim mi onu aramam gerekti?

Elimdeki telefon yine çalmaya başladı ve arayan oydu.

Hafızam anlık silinmiş gibi öyle ekrana bakıyorken bu sefer de ilk çalışta kapattı. Hemen mesaj kısmına girdim.

'Neden aradın' diye yazmıştım ama yollayamadan tekrar aramaya başladı ve yine tek çalışta kapattı. Tekrar mesaj sayfasına girmek istedim ve tekrar aradı. Hay ben senin...

Bir kere daha çaldı ve bir kere daha kapandı. Bu adamın derdi neydi? Çünkü ben sövmemek için üstün bir çaba kullanıyordum. Eğer bir daha ararsa engelleyecek-

Aaa arıyor?

Peki sen istedin. Rehbere girdim, arama bölümünden engelleyecektim, şimdilik bir çözümdü. Ama ben daha engelleme yerine gelmeden. Aradı ve bir kaç saniye sürmeden tekrar kapattı. Durmadan arıyordu ama bu seferkini ben kapatmıştım. Belli ki arkadaşın oyun oynayası gelmişti, keşke bana da haber verseydi.

Tam 12 kere ara, kapat yaptık ve ben en sonunda numarasını engelleyebilmiştim. Aslında beşinci aramasında halletmiş olmalıydım ama bu seferde ben nasıl engellendiğini unutmuştum.

Ama sonuç olarak engellemiştim.

Zaferle gülümsedim zor olmuştu ama yine de başarmıştım. Şimdi arasında göreyim.

Ve aradı.

Bu kez de WhatsApp'ın arama kısmından arıyordu. Sinirden gülmeye başladım. Bu sefer hiçbir şey yapmadım, yapmayacağım da neyseki bu aramada çok sürmedi.

Bir mesaj yolladı.

Aaa: Naber.

Eylül: SANANE.

Aaa: Çok eğlendim.

Eylül: Ha ha ha aynen bende!

Aaa: Uzun zamandır bu kadar gülmemiştim.

Eylül: Bak görüyorsun hanfendiliğimi bozmuyorum ve hiçbir şey demiyorum. Allah belanı verecektir.

Aaa: Hkjdglhdslkfghfgfj Hem oynadım, hem güldüm hem de partnerimi sinir ettim.

Aaa: Arada tekrarlayalım.

Eylül:Defol git.

Aaa: Hdjsbfsldglkfdghgdf

yazıyor... çevrimiçi... yazıyor... çevrimdışı.

(son görülme 14.58)

Eylül: Tamam gel gel kızmadım.

Eylül: Sjjsnsnsnsnsmsm.

Eylül: Benim gitmem gerekmiyor muydu?

Eylül: Cidden gitmiş ya.

(15.10) tek tik.

Eylül: Daha yeni aklıma ne geldi biliyor musun? Aslında bugün okulum vardı ve bu benim aklımdan tamamen çıkmış. Her Allah'ın günü gittiğim yere, gitmeyi unutmuşum. Resmen çocuğu olduğunu unutan anne gibiyim.

(15.17) tek tik.

Eylül: Beni terk edemezsin buraya gel ve mesajlarıma cevap ver.

Eylül: Resmen terk edildim.

with you MELİFLOUS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin