Sınav haftası sonunda bitmişti ve günlerdir üst üstte girdiğim sınavlar hem bedenen hem de zihnen beni tüketmişti ve birkaç ay sonra gireceğim üniversite sınavında ne yapacağımı düşünmek bile istemiyordum. Bu yüzden okuldan eve gelir gelmez direkt uyumuştum.
Gözlerimi araladığımda odamın ve havanın kararmış olduğunu gördüm. Kendimi kalkmaya zorlayıp yatakta oturmaya başladım. Elimi yastığımın altına uzatıp telefonumu çıkardım. Yansıyan beyaz ışık ile gözlerim kısılırken birkaç saniye alışmaları için durdum.
Bildirimlerimi kontrol ettiğimde bir mesajım olduğunu gördüm. Poyraz'dan mesaj beklemiyordum çünkü uyuyacağımdan haberi vardı. Esnerken bir yandan da gelen mesajın üzerine tıkladım.
Bir dakika, mesaj tanımadığım birinden gelmişti. Artık uykumdan eser kalmazken aklıma Poyraz'ın telefonunun başına yine bir şey gelmiş olabileceği geldi.
Tam mesajı okuyordum ki gözüm sağ üstteki baloncuğa takıldı. Hızlıca profiline tıkladım. Profilde neredeyse benimle yaşıt bir erkeğin boydan fotoğrafı vardı.
Resmi büyüttüm. Uzun boylu birine benziyordu. Siyah yukarıya kaldırılmış saçlarının uçları açık maviye boyanmıştı. Kameraya değilde farklı bir yere baktığı için yüzü net gözükmüyordu.
Sonunda mesaj attığı aklıma gelince fotoğraftan çıkıp mesajına tıkladım.
Ve tam o anda Poyraz'dan mesaj geldi.
Hava durumu: Çevrimiçisin ve bana yazmıyorsun?
Sinir etmek için görüldü attım ve bana 1 saat önce gelen mesaja tıkladım.
0587******: İyi günler rahatsız ettiğim için şimdiden özür dilerim. Konuya nasıl giriş yapılır bilemediğim için direkt kendimi açıklamak istiyorum. Adım Ölçer. Benim yıllardır üzerinde çalıştığım bir oyun var ve o oyunu tamamlamayı başardım. Kendime ve emeğime güveniyorum. Ama böyle kapsamlı oyunların her zaman destekçisi, arkalarında büyük şirketleri olur hatta olmalı. Ama ben tekim. Lafı çok uzattım acemiliğime verin, sizden isteyeceğim şuydu ben size oyunumu bulabileceğiniz siteyi versem sizde benimle beraber oynayarak onun oyuncu sayısını arttırır mısınız? Belki beğenirseniz arkadaşlarınıza önerebilirsiniz. Hem eğlenmiş hem de bana yardımcı olursunuz...
Mesajı buruk bir gülümsemeyle okumuştum. Tekti ve kendince bir şeyler başarmıştı. Yıllarını vermişti şimdi ise tanımadığı insanların eleştirisine bırakacaktı.
Korkmuyor muydu? İyi insanların olduğu kadar kötü insanlarda vardı.
İlk telefon numarasını kaydettim sonra bir şey yazmadan çıkıp Poyraz'ın mesajına girdim.
Hava durumu: Ben sana görüldü atınca burnumdan getirdiğini hatırlatmak isterim.
Hava durumu: Hala cevap vermiyor ve çevrimiçi.
Hava durumu: Söyle söyle kızmayacağım. BENİ KİMİN MESAJINA TERCİH EDİYORSUN!?
Eylül: Bu kızmamış halin mi?
Hava durumu: Hayır, kıyamamış halim.
Hava durumu: Bekliyorum, beni kiminle aldattığını senden öğrenmek isterim.
Eylül: Mnmmnnjnvvsmmsm.
Eylül: Gayet uslu bir şekilde mesajlarıyordum.
Hava durumu: Tatmin olmadım.
Eylül: Neden ki benim başka arkadaşlarım da var.
Mesajı yolladığım an pişman oldum.
Sanki başka arkadaşlarım vardı! Hadi olsa bile böyle mi denirdi? Alınmamasını umut ettim. Acaba altına random atsam şaka olduğunu düşünür müydü? Hayır, daha da batırmaktan öteye gitmezdim.
Ekranda yazıyor... Yazısı vardı. Uzun süre böyle kaldı. Sonra birden sadece çevrimiçi gözüktü ve bir kez daha yazıyor... Yazısı çıktı.
Yazıp yazıp siliyordu.
Keşke bende düşünüp düşünüp atsam şu mesajları.
Hava durumu: Haklısın kusuruma bakma.
Eylül: Sen beni yanlış anlamış olabilirsin. Çünkü demek istediğim o değildi.
Eylül: Yemin ederim.
Hava durumu: Sakin ol, sadece seni haklı bulduğumu söyledim.
Eylül: Seni kırmış gibi hissediyorum.
Hava durumu: Kırılmadım ama benim ufak bir işim çıktı. Bana söylemek istediğin bir şey yoksa onu halledeyim.
Onu gerçekten kırmıştım. Bunu hissedebiliyordum.
Aferin bana.
Şimdi gitme de diyemezdim ya gerçekten işi varsa? Sanki bir anda aramıza uzayın sonu olmayan boşluğu girmişti ve acı kısmı buna ben sebep olmuştum.
Eylül: Sen işlerini hallet sonra hemen gel olur mu? Sana anlatmak istediğim bir şey var.
Ona Ölçer'in oyununu anlatacaktım. Belki oda oynayarak destek olmak isterdi.
Hava durumu: Olur.
Acaba onu kaybetmiş olabilir miyim? Birkaç kelimeyle onunla geçirdiğim birkaç haftayı kaybedemezdim. Geri geldiğinde onun gönlünü almak için elimden geleni yapacaktım.
Moralim bozuk bir şekilde Ölçer'in mesaj bölümüne girdim.
Eylül: İyi akşamlar, destek olmayı kabul ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
with you MELİFLOUS
Teen FictionSıcacık avuçlarıyla yanaklarımı kavradı. Gözlerimi kırpıştırarak yüzüne bakarken yavaşça gülümsedi. "Şu haline bak," Yanaklarımı daha sıkı kavradı. "... Küçücüksün ama bu koca bedenim sana muhtaç." ~DÜZENLENDİ~