Selaam bad bitchlerimm
Dusme sahnesi cok cringe olcak ya
Yorum yapmayi unutmayin
ㅡ
05.04.24
『Jeongin'in Gözünden』
"Yavaş- AAAh!"
"Aay!"
Hiç tanımadığım bedenin üzerine düşerken refleksle kafamı bulduğum ilk yere yaslamıştım. O ise elleri, sırtım ve belimdeyken sert zemine çarpmanın etkisiyle acıyla inlemişti.
"Jeongin!" Merdivenin başındaki Felix şokla ellerini ağzına götürmüştü, ben ise ayaklanmaya çalışmıştım. Kaçmaya çalıştığımı farkedip hızla aşağı inerken, çarptığım adama bağırdı. "Hyunjin! Tut onu, gitmesine izin verme!"
Felix'in dediğiyle kollarını sıklaştırıp ayaklandı ve beni yüz üstü döndürüp üzerime çıkarak açıkta olan kelepçeyi bileğime geçirdi. Ben ise yerde öylece uzanıyordum.
"Sen de bu günü bekliyormuşsun ha!" Felix elini adamın omzuna atarak patpatladı. "Sağol."
"Apartmanda suçlu mu kovalıyorsun?"
Beni suçlu sanmıştı, BENİ. Devletin savcısıyım ben. "Ne suçlusu, savcıyım ben."
Felix ona güldü. "Bir nevi, ömrümü yediği için bir süre ev hapsine alacağım. Şimdi yardım et de yukarı çıkaralım. Bu asla çıkmaz, ben de beş kat taşıyamam. Sırayla taşıyacağız."
"Benden neden un çuvalıymışım gibi bahsediyorsun?"
Beni dinlemeyip kucakladığında Felix'in omzunu ısırmaya başladım anında çünkü ellerimi kullanamıyordum. Şu saçma sapan inadını kesip beni bırakmasını istiyorum. Böyle bir durumda dedektif olmadığım için öylece oturamam tabii ki. Gitmem lazımdı.
Felix bağırarak beni yere attığında, acıyan canımı ve dönen başımı umursamadan merdivene yönelmiştim ki, arkadan gelen Hyunjin adlı adam kolumdan tutmuştu. Onu da bir çırpıda iteleyip aşağı koştum. Peşimden geliyordu hala.
Yolda Jungsu ile karşılaştım. Arkadan gelen Hyunjin'i işaret ettim. "Jungsu! Yardım et lütfen, bu adam beni takip ediyor."
Dediğim şeyle gözleri kocaman olmuştu. O kelepçesini çıkartıp Hyunjin'i yakalamak için beklerken, Hyunjin planımdan habersiz olduğundan yanımıza gelmişti. Koluna geçen kelepçelerle ağzı açılırken, Jungsu beni kelepçelerimden kurtarmıştı.
"Ah sağol Jungsu."
"Ben bunun icabına karakolda bakarım, sen rahat ol. İyi misin bu arada?"
"Iyiyim ya, davadan uzak durmam gereksi-" Sızlayan yaramla diyeceklerimi yuttum. Elim şakağıma giderken, Hyunjin'in bakışlarının en başından beri üzerimde olduğunu farkettim. "Dikişlerin.." dedi.
El salladım. "Ben gideyim artık." Yanlarından uzaklaşıp bir sokak arasına girdim. Yere çöküp başımı ovuşturdum, dikişler gevşemiş olmalıydı.
〜
Soobin
Direkt MesajJeongin
Soobin
Verdiğim numaradan bir şey çıktı mı?Soobin
Hayır
Maalesef çıkmadı, çok iyi saklanıyor.Jeongin
Olay yerinde misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DLMLU
FanficSavcı olmak, Jeongin'in yapmaması gereken bir şeydi. "Seni sevmeme izin verme." ㅡ -Hyunin -Yetişkin İçerik -Angst DEĞİL 〔Tw: Ölüm/ Cinayet/ Tehdit/ Yaralama/ Silah/ Cinsel İçerik/ Psikolojik Bozukluk ve Rahatsızıklar/ Rahatsız Edebilecek Olaylar〕 ...