〔Ep.13〕İstersen Kır Dök Ama Yalvarırım Benden Uzaklaşma

110 15 72
                                    

Selam alekum

Arkadaslar uyarimi yapayim Jeongin'in dengesiz ve mantiksiz davranislari yasadigi durumdan kaynakli normalde dusunerek hareket eder ama onun icun suan her sey cok karmasik ve gittikce daha da karmasiklasiyor

Onceki bolumun yorumu cok azdi diye bolumu hemen atmadim sorry not sorr


30.04.24

『Tanrısal Bakış Açısı』

Jeongin, gözlerini aralayıp nerede olduğunu hatırlamaya çalıştı bir süre, bulanık bir şekilde gelen anılarla yüzünü buruşturdu ve yatakta dikeldi.

Aniden yatağın yanında, kafasını yatağa yaslayarak rahatsız bir pozisyonda uyuyan Hyunjin'i görmesiyle irkildi. "Aptal, korkuttu." diye söylendiği sırada, Hyunjin sıçrayarak uyandı ve saçlarını geri atıp ayaklandı. "Ah, uyanmışsın, iyi misin?"

"Iyiyim. Gideceğim ben." dedi yataktan kalkarken.

"Jeongin.." diyerek büyük adımlarla yanına gidip ellerini tuttu. "Dün geceyi hatırlıyor musun? Rüyanı, benim odama geldiğin anı ve sonrasını?"

Hyunjin'in ellerini etip bir adım geri gitti ve sert bir ifade takındı. "Ne rüyası?"

Hyunjin, Jeongin'in gördüğü rüyayı gerçek sandığını biliyordu. Bu yüzden onu sakin tutarak ne gördüğünü öğrenmesi lazımdı.

Bu sefer, omzundan tutarak yatağa oturtturdu ve kendisi de yanına oturdu. "Jeongin, benim hakkımda kötü bir şey gördüğünü ve bunun da bana olmayan güvenini daha çok zedelediğini biliyorum. Ama şimdi bana dün geceye dair hatırladığın her şeyi anlatır mısın?"

"Amacın beni deli gibi göstermek falan mı?"

"Hayır Jeongin, gerçekten ben kötü biri değilim. Rüyanda ne gördüğünü bilmiyorum fakat, ben kötü bir şey yapmadım. Yemin ederim, bana güven."

Bir süre sadece bakıştılar. Hyunjin onu ikna edebileceğini biliyordu. Biraz daha çabaladı, kendini açıkladı ve masum olduğunu kanıtlayacağına dair yeminler etti.

Jeongin böylece az çok ikna olmuş sayılırdı, Hyunjin'in masum olmasını gerçekten istiyordu. Eğer kendini kanıtlarsa güvenebilirdi ona. Hatırladığı her şeyi anlattı ona.

Hyunjin, Jeongin'in anlatmakta zorladığını elbette farkediyordu. Psikolojisi de bedensel sağlığı gibi zamanla zarar görüyordu.

Belki de, katilin amacı buydu. Jeongin'i yavaş yavaş öldürüyordu onun gözlerini önünde. Böylece sadece Jeongin değil, Hyunjin de hatta çeverindeki herkes acı çekmek durumunda kalıyordu.

Hyunjin, aklında dolanan isimleri bir kenara bıraktı ve derin bir nefes alarak, komodinin üzerindeki laptopa uzandı.

İlk önce, önceki geceye ait olan evdeki kamera görüntülerini açtı. Jeongin, gerçekten Hyunjin'in onu kandırdığını düşündüğü hipotezleri bir anda çürümüştü çünkü ne Hyunjin odadan çıkıyor, ne de Jeongin mutfağa gidiyordu.

Jeongin, odadan çıktığı ilk an merdivenlerin sadece en üstteki iki basamağında dakikalarca oyalanmış, fakat asla aşağı inmemişti. Sonrasında ise kısa bir süreliğine olduğu yere çökmüş, ardından ayaklanarak Hyunjin'in odasına girmişti. Geri kalanı ise tamamen bildiğimiz gibi.

DLMLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin