Merhaba bad bitchlerim
NasilsinizOy ve yorum lutfen fic tutmuyor maalesef gecen bolum iki oy var yalnizca uzuldum
ㅡ
05.04.24
Elindeki silahı masaya çarptı Jeongin. "Elime tutuşturduğunuz bu lanet olası tabancanın kendine bile faydası yok, tutukluk yapmasaydı şuan Taemin Hyung ve Jieun Noona yaşıyor olurdu! Oyuncak tabanca verseydiniz, hiç değilse boncuklarını savuştururdum üzerine!"
"Taemin'in henüz cesedine rastlanmadı, yaşıyor olabilir."
Histerik bir gülüş attı Jeongin. "Bu dediğine sen inanıyor musun peki sumbae‽ Jieun Noona'nın halini gördün mü?" Telefonunu açıp fotoğrafı gösterdi. "Bak!"
Yüzünü ekşitti, çimenlerin üzerine saçılmış uzuvları görmesiyle. "Nereden buldun bu fotoğrafı?"
"Katilin kendisi attı, çünkü psikopat herif benimle oyun oynuyor! Numaramı nereden buldu, adımı nereden biliyor ve nasıl bu kadar gözü dönmüş olabiliyor anlamıyorum."
Gözleri büyüdü. "Numarayı ver, erişebiliriz belki."
"Soobin'e attım gelirken, araştırıyor."
"Soojin, Jeongin!" Changbin, elindeki telefonu yerine yerleştirip ayaklandı.
"Ne oldu?" Diyerek ona dönen Soojin idi.
"Taemin'in cesedine ulaşıldı."
"Bana 'SFx RIVAL-S' tipi silah ayarlayın, en kısa sürede." Ayaklanıp çekmeceden görev kartını boynuna asarken konuşmuştu.
ㅡ
"Yemek yedin mi sen?"
"Serumlarla şişirdiler, aç değilim." Kamerasıyla bir kaç fotoğraf çekti vücudun. Gözleri biraz ileride duran boyuna ilişti; baştan ve gövdeden ayrılmıştı. Midesindeki bulantıyı bastırmaya çalışıp o tarafa doğru ilerledi. Elindeki ultraviyole ışığı uzvun üzerine tutup bakmaya başladığı sıra omzunda bir el hissetti.
"Sen dedektif bile değilsin Jeongin, kendini çok kaptırıyorsun. Olay yeri incelemeye bırak bu işi."
"Başlarım şimdi olay yeri incelemeye, başkalarının eline bırakabileceğim bir dava değil." Yeniden ışığı doğrulttuğu sıra gördüğü şeyle iyice yakınlaştı. "Sumbae, eldiven ver." Changbin'in ona uzattığı eldivenleri giyip boyunun iki ucundan tutarak yan çevirdi.
"Ne yazıyor orada? Yunanca, değil mi? Biliyorsun sen."
Kan kullanılarak boyunun bir tarafına boydan boya yazı yazılmıştı.
"Medusa'nın Laneti."
Gelen bildirim sesiyle ayağa kalkıp eldivenleri çıkardı. Mesaj kutusuna girdiğinde bir yeni mesaj gelmiş olduğunu gördü.
〜
Gizli Numara
4pm
Gizli Numara
Medusa'nın gözlerine bakıp taşa dönüşen insanların yerini, Jeongin'in gözlerine bakıp ölenler aldı.
04.02 pm
Gizli Numara
Yanındaki de bunlardan biri olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DLMLU
FanfictionSavcı olmak, Jeongin'in yapmaması gereken bir şeydi. "Seni sevmeme izin verme." ㅡ -Hyunin -Yetişkin İçerik -Angst DEĞİL 〔Tw: Ölüm/ Cinayet/ Tehdit/ Yaralama/ Silah/ Cinsel İçerik/ Psikolojik Bozukluk ve Rahatsızıklar/ Rahatsız Edebilecek Olaylar〕 ...