Merba merba
Bu bolum sonunda cok guzel bir suprizim var size 🙂🤗
Korkmaayin bad bitchlerim en fazla ne olabilir ki
Haydin iyi okumalar
ㅡ
08.07.24
Cenazenin üzerinden üç, beş hafta geçerken, Jeongin için pek bir değişiklik olduğu söylenemezdi.
Önceki süreçte yasını ağlayarak tutarken, şimdi ilaç veya sakinleştirici olmadan uyuyuyordu yalnızca.
Uyandığında sürekli hastaneden çıkmak istediğini dile getiriyordu. Hyunjin de bunun üzerinde durup ailesiyle konuşarak Jeongin'i hastaneden çıkarıp evde dinlenmesini ve tedavisini günlük yaşamın içerisinde devam ettirilmesi üzerine karar almıştı.
Şimdi ise, çıkış işlemleri yapılmış toparlanıyorlardı. Jeongin üzerini giyindikten sonra, çantaya bir şeyler yerleştiren Hyunjin'in yanına gitti.
Onu farketmesiyle "Hazır mısın?" diyerek çantanın fermuarını kapattı ve döndü.
"Evet."
Hyunjin ona kafa sallayan adama gülümsedi. "Tamamdır, benim de işim bitti."
Jeongin "Hyunjin.." Şeklinde mırıldandığında, merakla doldu gözleri. "Efendim?"
"Teşekkür ederim." diyip yumuşakça sarıldı sevgilisine. Hyunjin'in elleri de onun kafasına kayarken, hafifçe eğilip saçlarını öptü. "Asıl ben teşekkür ederim."
Jeongin kafasını kaldırıp Hyunjin'e baktı. "Neden?"
Tebbessüm ederek yanıtladı onu Hyunjin. "Bilmem... Sadece, içimden geldi." Jeongin'in dudakları da ince bir buruklukla kıvrıldığında, Hyunjin eğilip onların üzerine hafif bir öpücük bıraktı. "Gidelim mi artık?" dediğinde Jeongin kolları arasından çıktı. "Evet."
Hyunjin çantayı omzuna atarken Jeongin'in elini tuttu ve asansöre ilerlediler. Zemin katı tuşladıklarında Hyunjin'in telefonu çalmıştı.
"Efendim Chang?" diye yanıtladı.
"Beş dakikaya ordayız, Bay Hwang da bizimle."
"Tamamdır, biz çıkıyoruz şimdi."
Kısa süren konuşma esnasında çıkış varmışlardı ki, patlayan flaşlar ve üzerlerine gelen kameralar ile berber Jeongin, Hyunjin'in arkasına geçti ve hırkasına tutundu, rahatsız oluyordu.
"Katil tüm ailenizi mi katletti?"
"Bay Yang bize ropörtaj verebilir misiniz?"
"Katili sizin öldürdüğünüz doğru mu?"
"Başbakanımız ile akrabalığınız mı var?"
"Katili nasıl öldürdünüz?"
"Bay Hwang, katil sizi neden kaçırdı ve nelere maruz kaldınız?"
"Yang Jeongin'in akıl hastanesine yatırılacağı doğru mu?"
Üzerlerine gelen soru yağmuruyla beraber biraz gerilediler fakat muhabirler onları yakalamaya çalışıyordu.
Hyunjin, kıyafetlerinin hafifçe çekiştirildiğini hissetmesiyle arkasını dönüp Jeongin'in kapüşonunu kafasına taktı ve kolları altına alıp kafasını iyice kendine gömerek yürümeye çalıştı ancak muhabirler yollarını keserek, onlara engel oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DLMLU
FanfictionSavcı olmak, Jeongin'in yapmaması gereken bir şeydi. "Seni sevmeme izin verme." ㅡ -Hyunin -Yetişkin İçerik -Angst DEĞİL 〔Tw: Ölüm/ Cinayet/ Tehdit/ Yaralama/ Silah/ Cinsel İçerik/ Psikolojik Bozukluk ve Rahatsızıklar/ Rahatsız Edebilecek Olaylar〕 ...