Merbaaaaauuuuuu
Nasilsiniz gencler ben cok degisik ve karmasigim yani oyle hissediyorum bu siralar yazmak da zor
Umarim begenkrsiniz iyi okumalar
ㅡ
11.05.24
Jeongin'in dedesi, çoktan defnedilmişti. Jeongin ise Seul'deydi. Hyunjin bir çok şeyi açıklamasından iki gün sonra, Felix dışında kimseye haber vermeden, Minho ve Jisung'a emanet etmişti Jeongin'i. Ayrılırken de telefonunu kapatmasını tembihlemişti.
Jisung, Minho zaten Seul'de yaşadığı için, görev yerini Seul olarak değiştirmiş ve Minho'nun tatilinin bitmesiyle de oraya taşınmıştı. Gidiş tarihlerini de Jeongin'e uydurup güvenli bir yolculukla ulaşmışlardı başkente.
On gün kadardır oradaydı Jeongin. Hem cenaze, hem ailesiyle vakit geçirmek, hem de az da olsa kafa dağıtması için biraz uzak kalması gerekirdi sorunlardan.
Bu sırada da Hyunjin boş durmamış, devam etmişti ipucu ve kanıt aramaya. Bir yandan da Jeongin'in kiraladığı evin güvenliğini arttırmak için de çabalıyordu.
Yaptığı bir çeşit adilik gibi görünse de, muhbiri olan o kadın için, Jeongin'in taşındığı apartman dairesinin hemen karşısındaki daireyi satın almış ve bir hafta içinde taşınmasını sağlamıştı.
Kadın ise sorun etmeden kabul etmiş, kendi müstakil evini de kiraya çıkartmıştı, yaşlı ve yalnız birine göre büyüktü zaten o ev.
Kısacası durumdan habersiz sayılabilecek olan Jeongin dışında herkes halinden memnundu.
Gizli numara ise Jeongin'e ulaşamadığından kafayı yemekle meşkuldü. Yeni planını düşünüyordu aslında.
Bu sırada da beklemek yerine, bu sefer Jeongin'e değil de, Hyunjin'e yazmaya karar vermişti. Tam da Hyunjin'in beklediği gibi.
〜
Gizli Numara
Direkt Mesaj 👤08.21 pm.
Gizli Numara
Hangi deliğe sakladın o fareyi?Hyunjin
?Gizli Numara
Aptal ayağına yatma Hyunjin.Hyunjin
Nereden geliyor bu samimiyet?Gizli Numara
Jeongin nerede?Hyunjin
Alt tarafı iki haftadır görmüyorsun, bu kadar mı özledin?
Yoksa aşık mısın?Gizli Numara
Beni ciddiye almaman senin kaybın Hyunjin.
O fare er ya da geç ortaya çıkacak, gerçi çıkmasa bile onun için eğlenceli filmler çekebilirim.Hyunjin
Kıskanıyorsun onu.Gizli Numara
Ne?Hyunjin
Jeongin'i kıskanıyorsun
Ama neden?Gizli Numara
Saçma sapan teorilerinle seninle dedektifçilik oynayamam.
O aptal sadece benim eğlencem.
Onun o ezik halini görmek, hoşuma gidiyor.Hyunjin
Sakin olan taraf kazanır|
Sakinim|
Oh|
Kıskanıyorsun ve intikam almaya çalışıyorsun.
Oysaki Jeongin, tanıdığım en iyi insanlardan biri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DLMLU
FanfictionSavcı olmak, Jeongin'in yapmaması gereken bir şeydi. "Seni sevmeme izin verme." ㅡ -Hyunin -Yetişkin İçerik -Angst DEĞİL 〔Tw: Ölüm/ Cinayet/ Tehdit/ Yaralama/ Silah/ Cinsel İçerik/ Psikolojik Bozukluk ve Rahatsızıklar/ Rahatsız Edebilecek Olaylar〕 ...