Oncelikle Allah'in selami ve rahmeti uzerinize olsun
YA YANLISLIKLA 19U PAYLASTIM GECE IMDAT.
Bu bolum Hyunjin'in ofkeli endiseli ve kirgin halinin karisimini gorucez
Iyi okumalar
ㅡ
12.05.24
『Tanrısal Bakış Açısı』
Jeongin, anahtarını alıp koşarak arka caddeye gitti. Vardığında, siyah bir araç onu orada bekliyordu.
İçindeki korkuyla arabanın önüne gittiğinde, kapı açılıp adamlardan biri onun içeriye girmesini işaret etti.
Kapı kapandıktan sonra, adamlar ellerini bağlayıp kafasına bez bir torba geçirdi.
Dudaklarını ıslattı, bu durum onu iyice germişti. "Kendi rızamla geliyorum, buna ne gerek var?"
Sorusu yanıtsız kalırken, gerginlikten bayılmamak için kendini dizginlemeye çalıştı. Zaten çok uzun sürmemişti. Boynunda hissettiği sızı sonrası, gözlerini araladığında bir odada yatıyordu. Hava ise çoktan kararmıştı.
"Uyanmışsın."
Banyo tarafından odaya giren adamla doğrulup ona baktı. Bu olmalıydı onun yatması gereken adam.
"Rızan dışı buradaysan, kapı orada. Kimseyi zorlamam. Çalıştığım bar aranmış, bunun üzerine buradayım."
"Hayır.." dedi Jeongin neredeyse duyulmayacak kadar kısık çıkan sesiyle. "Yapmak istiyroum." Eğer giderse, Hyunjin ölecekti.
"Emin misin?"
"Eminim, uzatma daha fazla, ne yapacaksak, yapalım."
"Güzel." Yatağa doğru adımlarken, gömleğini çıkarttı adam. "Adın ne?"
"Jeongin."
"Taehyung. Güzel bir gece geçirelim Jeongin."
Jeongin Yalnızca, bunun ilk seferi olmadığını ve önceki seferki ilişkilerinden farkı olmayacağını düşünerek kendini avutmaya çalıştı.
Fakat, beklediği gibi olmadı.
Huzursuzdu, kalbinde onu rahatsız eden bir şeyler vardı.
Suçlu hissediyordu.
ㅡ
Bulundukları odanın, tam yanındaki odadaydı Jeongin, aralarında sadece bir duvar vardı ama Hyunjin durduramıyordu onları.
Elleri bağlıydı, kafasına silah doğrultan bir adamla beraber karşısındaki ekrandan Jeongin'i izliyordu.
Boğazı düğümlenmişti, kırgın hissediyordu. Ona, kendinden ödün vermemesini ve yapmamasını söylemişti halbuki. Ama Jeongin yine dinlememişti onu.
Şu an ise hiç tanımadığı bir adamla ilişki içerisindeydi. Ve tüm bunlara yan odadaki Hyunjin de şahit oluyordu.
Katil, her şeyin farkında olduğundan böyle bir oyun oynamıştı. Başlangıçta ikisi de acı çekecek ve kendini suçlayacaktı. Sonrası içinse daha büyük hayalleri vardı...
Aşağılıktı. Evet, çok aşağılıktı. Onlara nasıl zarar vereceğini de çok iyi biliyordu.
Hyunjin, gözünden akan yaşlar beraberinde, bir saat boyunca o görüntüye maruz kalmıştı.
O adamın Jeongin'e olan dokunuşları daha da yakıyordu canını. İstemiyordu ona bir yabancının böylesine rahatça dokunmasını.
Öfkeleniyordu buna karşılık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DLMLU
FanficSavcı olmak, Jeongin'in yapmaması gereken bir şeydi. "Seni sevmeme izin verme." ㅡ -Hyunin -Yetişkin İçerik -Angst DEĞİL 〔Tw: Ölüm/ Cinayet/ Tehdit/ Yaralama/ Silah/ Cinsel İçerik/ Psikolojik Bozukluk ve Rahatsızıklar/ Rahatsız Edebilecek Olaylar〕 ...