Merabaaa aa
Resim yaptim da geldim coksel oluyor daha bitmedi
Ne yaptigimi merak ederseniz BIBI - KAZINO kapagina bakabilorsiniz onu tablo haline getiriyorum yapabildigimceNeyse bakalimmmm
Not:
Bu katil fic baslamadan onceki bir zaman diliminden beri Jeongin'in pesinde yani ilk bolumden omcesi de var diyebilirzHatirlatma:
-Jeongin 25 yasinda 22 yasinda mezun oldu 3 yildir savci (hukuk normalde 7 yil ama burda 4)
-Hyunjin 28 yasinda 6 sene tip okudugu icin 24 yasinda mezun oldu 4 yildir doktorBaslayalim iyi okumalar
Yorum yapin ve oy vermeyi unutmayin cocuklarimㅡ
19.04.24
『Tanrısal Bakış Açısı』
"Tamam anne, gelmeyin sakın, ben bakarım başımın çaresine."
"Sus velet, istemiyor musun aileni yanında?"
Jeongin'in evinin yandığını öğrenen annesi onu aramış, uzun bir süre boyunca iyi olup olmadığını sormuştu.
"Anne, Busan'da ne yapacaksınız, Seul'de kurulu düzeniniz var işte, bozmayın benim yüzümden. Hem gelseniz bile yüzümü göremezsiniz, büro ve karakoldayım sürekli ben."
Annesi; babasının Jeongin'in yanına gitmek için bilet bakmaya başladığını söylediğinde ise, Jeongin bu durumun ne kadar tehlikeli olduğunu düşünüp bahanelerini sıralamaya başlamıştı. Ailesinin zarar görmesini istemiyordu.
"Oğlum savcı oldu diye sevinmiştim bir zamanlar, şimdi keşke daha rahat bir meslek tercih etseymişsin diyorum."
"Rahatım ben anne, kapatıyorum, selam söyle bizimkilere, bay ba-"
"He he söylerim, baban para yollayacak hesabına, düzgün bir eve çık, yemene içmene dikkat et, hasta olma, evlenecek birini bul."
"Tamam anne, görüşürüz."
"Görüşürüz Innie'm"
Telefonu kapatır kapatmaz derin bir iç çekti, ailesinden de uzak kalması gerekiyordu fakat.. Bunu yapması çok zordu.
Aile ilişkisiyle arkadaşlık çok farklıydı. Tamam Felix'e o lafları söylerken de canı yanmıştı, onu da çok seviyordu ancak; bunu annesine, babasına, abisine, ablasına nasıl yapacaktı bunu? Hele ki annesine karşı nasıl kırıcı konuşabilirdi ki?
Ev kiralama işleri hallolana kadar bir motelde kalacaktı. Evin yanmasıyla beraber birçok şeyini kaybetmişti, geriye yalnızca arabası kalmıştı. Mesleğine ilk başladığında kredi çekip evi almış, ev kredisi bitince de bir süre para biriktirip güzel bir araba almıştı, onun dışında da para biriktirmeyip marka kıyafetlere ve yemeğe harcamaya koyulmuştu tüm maaşını. Savcı olduğu için maaşı iyiydi fakat, her şeyini bir anda kaybedince birikimi de olmadığı için zorlanıyordu biraz.
Arkadaşlarının yardım isteğini reddetmiş, avans çekmişti o ayki maaşını. Şu an biraz iyiydi, ev için ailesi de yardımcı olacaktı zaten. Her ne kadar ailesine yük olmak istemese dahi, onların bu konuda inatçı olacaklarını bildiği için kabul etmek zorunda kalmıştı.
ㅡ
Yangın Olan Gecenin Sabahı...
Uzun zaman önce Felix'den öğrendiği o evin karşısında yaşayan bir yaşlı kadının sağlık ihtiyaçlarıyla ilgilenip kadından basit bir şekilde, dedikodu iletirmişçesine muhbirlik yapmasını istemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DLMLU
FanfictionSavcı olmak, Jeongin'in yapmaması gereken bir şeydi. "Seni sevmeme izin verme." ㅡ -Hyunin -Yetişkin İçerik -Angst DEĞİL 〔Tw: Ölüm/ Cinayet/ Tehdit/ Yaralama/ Silah/ Cinsel İçerik/ Psikolojik Bozukluk ve Rahatsızıklar/ Rahatsız Edebilecek Olaylar〕 ...