SELAMMM
Ya ben yanlislikla bu bolumu onceden attim basliktan spoi yediniz imdat
Sey rahatsiz olcaksaniz ~ kisimlari arasini okumayin 🙂🤫🤭😉
HAZIR MISINIZ
Simdiden iyi okumalar
ㅡ
28.05.24
"Kim Seungmin'i Hwang Hyunjin'in kaçırılması olayının baş şüphelisi olarak göz altına alacağız."
"Ne?"
Arkamdan gelen şaşkın sesin sahibine döndüm. İçeri giren polisler bileklerine kelepçeleri gerçirmişti bile. Onlar Seungmin'i evden çıkartırken, Felix silahını yerine takıp yanıma geldi ve omuzlarımdan tuttu. "İyi misin, bir şey yapmadı değil mi?" Beni döndürerek vücudumu kontrol etti. "Çok şükür." diyerek rahatça bir nefes çekti.
"Gidelim." Görmem gerekiyordu, emin olmalıydım.
"Tamam gideceğiz, sakin ol ilk önce." Ellerimi tutup güç vermeye çalıştı.
"Felix tamam, sakinim. Lütfen gidelim, daha fazla dayanamayacağım."
Karakola vardığımızda, Seungmin'i sorgu odasına alan dektiflerle beraber gitmek istesemde, kolumdan tutan Changbin ile yan odaya gelmiştim. Hyunjin de oradaydı ve camdan sorgu odasına bakıyordu.
Kolumu Changbin'den kurtarıp "Sorguya katılacağım." dedim öfkeyle.
Hyunjin'in bakışları bizi bulmuştu.
Changbin ise, benden daha öfkeli bir şekilde üzerime adımlayarak sıkıca kollarımdan tuttu. "Bana bak Jeongin." Diyerek sarstı bedenimi. "Yanımdan ayrılmayacaksın." Kollarımı zorlukla hareket ettirip onu göğsünden itmeye çalışığımda canımı yakmak istercesine sıkılaştırdı tutuşunu. "Kendine gel, otur şuraya. Zor kullanmak istemiyorum."
"Sikeyim, bırak. Onu sorgulamak benim hakkım!"
"Yang Jeongin!"
"Changbin." Uzun süre sonra duyduğum ses ve tenime değen parmakları oldukça tuhaf hissettiriyordu.
"Changbin, sakin olur musun? Gücünün farkında olmadan fazla kuvvet uyguluyorsun." Sakin sesi ve dokunuşuyla kollarıma yapışmış sıkı parmakları ayırdı.
Hayvan Changbin kollarımı deşmiş resmen, artık kaslarım yok. Ayı.
Hyunjin, az önceki gibi sadece Changbin ile iletişim kurmuş ve beni tamamen görmezden gelerek camın önündeki yerini almıştı. Bağırıp çağıran o, görmezden gelinen ben.
Bende umursamazca camın önüne geçip odayı izledim. Seungmin elleri masaya kelepçeli şekilde oturuyor, Yeonjun ve Soobin başında dikiliyordu. Felix'in elindeki dosyayla odaya gelip Seungmin'in karşısına oturmasıyla sorgu başlamıştı.
"Hwang Hyunjin'i siz mi kaçırdınız?"
"Hayır."
"Peki bunu kanıtlayabilecek bir şeyiniz var mı."
"Avukatımı istiyorum, susacağım."
O yapmıştı işte, kendini savunamadığından susuyordu. Hem, beni kandırmaya da çalıştı.
"Ama bizim elimizde senin yaptığına dair kanıtlar var." Felix lafının ardından, laptoptan tek tek kanıtları açtı. "Bunlar Hyunjin'in kaçırıldığı gece giydiği botlar, içindeki cps sayesinde senin evinde bulduk." Fotoğrafı değiştirdi. "Hemde bu odada. Sana bir yerden tanıdık geliyor mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DLMLU
FanfictionSavcı olmak, Jeongin'in yapmaması gereken bir şeydi. "Seni sevmeme izin verme." ㅡ -Hyunin -Yetişkin İçerik -Angst DEĞİL 〔Tw: Ölüm/ Cinayet/ Tehdit/ Yaralama/ Silah/ Cinsel İçerik/ Psikolojik Bozukluk ve Rahatsızıklar/ Rahatsız Edebilecek Olaylar〕 ...