-Na jó, ez megint nem jött ki jól - dünnyög Yunho, miközben végignéz Wooyoungon és Sanon, akik éppen élvezik egymás társaságát, majd rajtunk Mingivel, aki a vállamat átkarolva mosolyog a legjobb barátjára.
-A te bajod, hogy ötünknek szerveztél programot - nevet San.
-Jonghot is hívni akartam, csak gyúrni megy, azt meg nem zavarhatja meg senki.
-Hát akkor így jártál.
Éppen a sulinkhoz legközelebb lévő gyorskajálda felé tartunk. Társaságunk legmagasabbjának fejéből pattant ki ez az ötlet, Wooyoung és Mingi pedig kaja hallatán azonnal lecsaptak a lehetőségre. Az utóbbi továbbra sem enged el, miközben Sannal cseveg, én pedig Yunhoval és a legjobb barátommal elegyedek beszélgetésbe.-Egyébként mit akarunk ez után csinálni? - kérdezi a kis csapatunk legfiatalabbja, miközben az asztalon áthajolva sült krumplit mártogat Mingi fagyijába.
-Voltatok már karaokezni? - utánozza le Yunho kérdésének feltevése közben Wooyoungot, aki pacsira nyújtja a kezét.
A válasz mindannyiunktól nemleges, így szemei felcsillannak.
-Pedig nagyon jó! Akkor meg is van, hova megyünk - vigyorog szélesen, majd kibont egy csomag majonézt és az egészet a középre rakott tálcán lévő kupac sült krumplira nyomja.
-Fuj már, te hülye - fintorog Mingi -, muszáj volt az egészre raknod?
-Mentségére szólva, így finomabb - mosolyog San - nem lehet mindenkinek jó ízlése.
-Mondod ezt te - ráncolja a szemöldökét a padtársam, miközben tekintete San és Wooyoung között cikázik, amitől mindketten egyszerűen arcon dobják egy-egy megragadott krumplival. Mosolyogva szedem ki az egyiket a hajából, majd nyújtok neki egy szalvétát, hogy letörölje az arcán maradt majonézt.
-Köszi - motyogja.
-Szívesen. Egyébként nálam még van egy kis zacskó krumpli - suttogom a fülébe -, csak ha nagydobra verném, Wooyoung három másodpercen belül elpusztítaná.
Mingi halkan felnevet, majd kiveszi a kezemből az ételt, amit időközben az asztal alá csempésztem.
-Életmentő vagy, Kang - rebegi, amitől megborzongok.
-Miről sugdolóztok? - ráncolja Yunho a szemöldökét.
-Nem lényeg - vonja meg a vállát barátom, én pedig csak kuncogok.Végül Yunho elengedi a dolgot és inkább a ránk váró programról kezd el mesélni lelkesen.
Kicsit hiperaktív. Wooyounggal nagyon sokban hasonlítanak, mostanában pedig a szokásosnál is több időt töltenek együtt, a padunk irányába vetett pillantásaik alapján pedig könnyedén rá tudok jönni, hogy mi vagyunk a téma. Mingit szerencsére nem érdekli különösebben, szünetekben általában telefonozik vagy velem beszélget (és a második lehetőségnek sokkal jobban örülök). Most is valamit nagyon szervezkednek, ahogyan Yunho belöki a szórakozóhely ajtaját, egy utolsó mondatot súg Wooyoung fülébe, aki szélesen vigyorog.-Itt vagyunk - mondja kis csapatunk legidősebbje, amint mind az öten belépünk a terembe.
Nagyobb, mint számítottam rá, az egyik falon egy lapostévé van, ami előtt további kütyük hevernek. Yunho azonnal szerelésbe kezd, így ameddig bekalibrálja a szerkezetet, mi a másik falhoz lépünk. Egy hatalmas polcos szekrény áll ott, tele kalapokkal, szemüvegekkel és további partikellékekkel.
-Ti meg hogy néztek ki? - röhög Yunho, visszafordulva hozzánk, Mingi pedig válaszként hozzávág egy rózsaszín parókát.
-A pink a te színed - gügyög, majd saját poénjának úgy megörül, mint majom a farkának, így Wooyounggal mindketten a földön fetrengve kezdenek el vihogni.
-Te választottad - fordulok Sanhoz, aki mosolyogva megvonja a vállát.
-És egyszer sem bántam meg.
Mingire pillantok, aki annyira nevet, hogy legjobb barátom hátát csapkodja közben.
-Én sem.
-Mit akartok énekelni? - kérdezi Yunho, közben furcsán méregetve a még mindig nevető párost, mintha ő sokkal normálisabb lenne náluk - kettő mikrofon van.A karaokeestet Wooyoung és San páros előadásával nyitjuk, akiknek meglepően jó hangjuk van. San úgy szerenádozik párjának, mintha nem lenne holnap, produkciójába néha belehörög, miközben agresszív táncot jár. Legjobb barátom lecsapja a mikrofont a mellette lévő polcra, majd a szám végét csókkal zárják. Yunho kihasználja a lehetőséget, hogy lenyomjon egy szóló műsort, azonban Minginek hirtelen énekelhetnéke lesz. Megragadja az eddig San kezében fogott mikrofont és rám néz.
-Kang, ezt csak neked! - mondja szélesen vigyorogva, de a terve, miszerint Yunhoval meg tudják azt csinálni, mint Sanék, azonnal befuccsol, mert, nos...
-Mingi, fejezd be - vihog Wooyoung -, fáj tőled a fülem!
A padtársamat ez különösebben nem tudja érdekelni, folytatja az éneklést, ami mind a négyünket röhögésre késztet, olyannyira, hogy a legidősebbnek le kell raknia a mikrofonját, annyira nevet.
-Hahó, azért nem vagyok olyan szar, nem? - kérdezi Mingi a produkciója végén, tekintete rajtam állapodik meg. Nem akarom megbántani vagy esetlegesen vérig sérteni, így megvonom a vállam és elmosolyodok.
-Nem volt vészes.
Wooyoung felhorkant.
-Akkor - nyújtja felém Mingi Yunho mikrofonját, aki időközben letelepedett Sanék mellé a szoba közepén lévő kanapéra -, énekelj velem.Egymás irányába hadonászunk, miközben szinte üvöltjük a dalszöveget. Wooyoung annyira nevet, hogy a párja ölébe borul, Yunho pedig még az ülőgarnitúráról is leborul, de látszólag a padtársamat jelen pillanatban az érdekli a legkevésbé, hogy mit művel a legjobb barátja, hiszen teljesen átszellemülten rikácsol, miközben egyre közelebb lép hozzám. A szabad kezét a vállamra teszi, amit leutánzok, egymás szemébe nézve énekeljük ki az utolsó sorokat (ha ezt lehet egyáltalán éneklésnek nevezni).
-Ez elképesztő volt - tapsol Wooyoung, miközben próbál nem nevetni a helyzet abszurditásán.
-Lenyűgözőek vagytok - vihog San is, Yunho meg még mindig levegőért kapkod.
Felnevetek, éppen tenném le a kezemből a mikrofonomat, mikor a legfiatalabb felpattan, harciasan vizslatja az arcom.
-Mutassuk meg, mennyit ér három év barátság.Vállat vonva belemegyek, az előadásunk végére mind a hárman állva tapsolnak.
-Fantasztikus hangotok van - kuncog San - de főleg neked, Woo.
-Szerintem Kang jobb volt - teszi karba mellkasa előtt a kezeit Mingi.
-De-
-Fejezzétek be, bolondok - nevet Yunho - várjatok egy kicsit - mondja, majd kimegy.
Pár perccel később egy harmadik mikrofonnal jön vissza, amit hozzákapcsol a karaokegéphez.
-Mindenkinek akartam hozni egyet, de ma valamiért teltház van - dünnyögi.
-Nem baj, én most úgysem hiszem, hogy le tudnék nyomni még egy dalt - mosolygok fáradtan, lehuppanva a kanapéra.
-Fuj, mégis mit akartok ti énekelni? - fintorog Mingi, a tévén szerelmes számokat kereső Wooyoungot figyelve összehúzott szemekkel - ebből a nyálas szarból én sem kérek - mondja, majd leül mellém, átkarolva a vállam.
Yunho közben lekapcsolja a nagylámpát, a sötétben valamit szitkozódva ügyköd és hirtelen neonfény borítja be Mingi arcát, akiről azonnal elkapom a tekintetem, nehogy észrevegye, hogy nézem.
-Milyen színt akartok? - kérdezi, a négy embertől érkező hat különböző válasz hallatán pedig rosszallóan megrázza a fejét és színváltós módra kapcsolja a fénysort, ami a fejünk felett fut.-Mondd meg nekik, Wooyoung! - üvölti a legidősebb, mintha nem balladát énekelnének, hanem valami nu metal hörgős zenét. Legjobb barátom eleget téve a kérésnek kiereszti a vokáljait, amihez hamarosan San is csatlakozik. Mingi felpattan, kezét nyújtja.
-Szabad egy táncra, uram?
Szélesen vigyorog, látom rajta, hogy minden erejével azon van, hogy visszatartsa a nevetést, így kuncogok és elfogadom a felajánlást. Felránt maga mellé, egyik kezével a derekamra fog, másikkal pedig továbbra sem enged el, összefűzi az ujjainkat.
-Nem is tudtam, hogy tudsz táncolni - mondom mosolyogva.
-Sok mindent nem tudsz még rólam.
Ahogy Wooyoung és San hangja betölti a termet, melybe Yunho is beszáll, Mingi szemeiben pedig visszatükröződik a led-lámpa zöldje, hirtelen eszembe jut az a péntek este, ami mindent megváltoztatott.
Lehunyom a szemem, hagyom, hogy Mingi vezessen. Mosolyogva gondolok vissza azokra az időkre, amikor még ki nem állhattam azt, aki most a kezemet fogja, lágyan táncoltat a ritmusra és akibe menthetetlenül beleszerettem. Távolinak tűnnek azok az emlékeim, amelyekben legjobb barátomnak szidtam a padtársamat, pedig az utolsó ilyen alkalom kicsivel több, mint négy hónapja volt.Kinyitom a szemem és csak mustrálom a tükörképemet a gesztenyebarna íriszeiben. Egy olyan Yeosang néz vissza rám, aki olyan szélesen mosolyog, mint még soha. Akinek az arca ki van pirulva, akinek a szemei boldogságtól csillognak és akinek a szíve majd' kiugrik a helyéről egy játékos vigyorú fiú lágy érintésétől.
Rám kacsint, elvörösödök.
-Gyere drágám, táncoljunk mi is! - hallom meg legjobb barátom hangját mellettünk, aki táncba vezeti a párját. Yunho látszólag elhatározza, hogy most fog virítani, az éneke pedig tökéletes háttérzaj. Egyikünk sem szól egy szót sem, Mingi megszorítja a kezem és szélesen mosolyog.Az érintését még akkor is érzem magamon, amikor a konyhaasztalnál ülve müzlit ropogtatok. Szerencsémre egyik családtagom sincs most jelen, mert valószínűleg eléggé hülyén nézhetek ki, ahogy magamban vigyorogva bámulom a szám elé tartott kanalamat. Pont Minginek írnék, nem is tudom mit, csak szeretnék vele beszélgetni, de ekkor a telefonom megrezzen. Yunho áll az értesítés hátterében, attól pedig, amit megoszt velem, majdnem kijön az orromon az étel.
yunho
fényképet küldött
aranyosak voltatok ;)yeosang
EZT MIKOR CSINÁLTADyunho
titok
de jó úton haladszyeosang
merem remélni...yunho
jaj teyunho videohívást indított
03.06.
YOU ARE READING
a night to remember [sanggi]
Fanfiction"azt hiszem örülök, hogy megcsókoltál azon az estén." "azt hiszed? vagy tudod?" "tudom." az introvertált kang yeosang, akiről köztudott hogy nem a partik szerelmese, elmegy a legjobb barátja, wooyoung születésnapi bulijára, ahol összefut song mingiv...