selam canım.
nasssın
yorum yapınpls
."Birini mi bekliyordun?" dedim nefes nefese kalmış hâlimle. Vücudumuz birbirine olan temasını kesti, ikimiz de yatakta oturur pozisyonda birbirimizi izlemeye başladık. "Hayır."
Kaşları çatılmış, ciddiyetle düşünüyordu.
"Açmayacak mısın?" dedim bu sefer mırıltıyı andıran sesimle. Sert bakışları bana döndüğünde yumuşar gibi oldu, cıkladı.
"Önemliyse?"
"Önemliyse arar."
Sonra, salondan bir ses yükseldi.
Akın'ın telefonundan gelen, ses uzun bir süre kesilmedi ve kapıdaki seslerle garip bir birleşim yarattı. Eğer kapıdaki her kimse gerçekten de kapının açılmasını son derece fazla istiyor gibi duruyordu. "Telefonun çalıyor."
Yanağımı çıplak omuzuna yaslayıp yumruklanan kapının sesini dinledim. Çıplak omuzuma bir öpücük kondurup kalktı yataktan. Büyük aleti hâlâ dik ve semsert bir şekilde uzanıyor, beni istiyordu, yutkundum.
Saçlarımdan art arda öptü bu sefer ve içimi kıpır kıpır yaptığına dair bir mırıltı bıraktım. "Sıcaklığını bırakıp gittiğime değmeyecek bir durumsa gerçekten evi kapıdakinin üstüne yıkacağım." yanağıma da sert bir öpücük kondurduktan sonra yerdeki tişörtünü üstüne geçirip dolabına doğru ilerledi.
"Değecek bir durumun olmasına ihtimal veriyorsun yani?"
Yatağa doğru uzanıp üzerime çektiğim pikeyle anında uykum gelse de, yatağın soğuk kısmına yaslanan dik göğüs ucum hassaslıkla sızladı. Akın'ın ağzını istiyordu.
Burnundan güler gibi bir nefes çıktığında dolaptan rastgele aldığı iç çamaşırını giymiş, şortunu bacaklarından geçiriyordu. Arkadan o kadar tapılası duruyordu ki!
Yatağa kıvrılmış bedenime yaklaşıp alnımdan öptü bu sefer ve tekrar çalışan zilin tiz sesiyle titredim. Bu saatte gelen her kimse huzurumuzu bozmuştu ve daha da bozacak gibi duruyordu.
"Aç artık şu kapıyı." Bana doğru eğilmiş bedenini ittirdiğimde güldü ve odadan çıkıp giriş kapısına doğru ilerlemeye başladı. Akın'ın odası hemen kapının yanında olduğu için adım seslerini bile duyuyordum.
Kapı açıldığında yarım yamalak duyduğum hıçkırık ve ağlama sesleri birbirine karışan boğuk bağırışmalarla doldu. İçimi kaplayan hisle yataktan kalkıp Akın'ın dolabından dizlerime kadar uzanan bir tişört bulup giydim ve bulunduğum odanın kapısına kadar gelip konuşulanlara kulak kesildim. Kadının ağlama sesi çok yüksekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİSAN (+18)
Teen FictionAbimin arkadaşı kurgusudur. Fazlaca yetişkin içerik, dirty talk, küfür, erkek nefreti(hshsdhajah) içerir, rahatsız olacaklar usulca başka kitaplara ilerlesin<3