16

15.8K 224 10
                                    

merhabaaaaaaa. oy ve yorum sınırı bizlik değilmiş, geçilmiyormuş hocam. neyse ki sorun yok. şakkadanakatıyorum bölümleri

Keyifli okumalar dilerim!


"Bak işte bu salaklar yüzünden lig düşüyorum hep

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.








"Bak işte bu salaklar yüzünden lig düşüyorum hep. Adc alayım diyorum, iyi de oynarım şimdi övünmek gibi olsun. Neyse, ne diyordum? Heh... Adc alayım diyorum, heroyu gösteriyorum hatta ama salağın teki gidip adc alıyor. Neyse diyorum belki iyi oynuyordur. Yok anam, ne iyi oynaması? Boktan hallice bir oynayış... Geçen gün mid bana kaldı, midde de çok iyi değilimdir doğruya doğru şimdi... Ne diyordum? Heh. Asıl gariplik takımdaki herkesten iyi oynamam. Niye biliyor musun? Bizim orman çöptü. Karşı takımın midi güçsüzdü tabi onun da etkisi vardır. Sen dinliyor musun beni?" dedim Akın'a dönüp.

Gözleri kısık, dudağında asılı sıcak bir gülümsemeyle izliyordu beni. Anlık gelen dürtüyle yanağını sıkıp, sıktığım yerden sulu sulu öptüm.

Öpmek için ona yaklaşmış, üstüne eğilmiştim. Hazır eğilmişken bir de boynundan öptüm.

"Sen ne güzel bir şeysin böyle." duyduğum mırıltıyla yüzüm Akın'ın boynundan kalktı. Öylece bakıyordu bana mayışmış yüzüyle.

"Dinlemiyorsun beni."

"Dinliyorum bebeğim. Güzel oynadığın için ban yemişsin."

Kısıkça güldüm bu dediğine. Güzel oynadığımdan değildi beş günlük chat banım, karşı takıma... Karşı takıma kullandığım sevgi sözcüklerindendi elbette.

"Tabii."

Yanaklarını ellerimin arasına alıp bir o yana bir bu yana çekiştirerek oynamaya başlamamla kaşlarını çattı. Yapan ben bile olsam, bilirdim ki, Akın yüzünün mıncırılmasından nefret ederdi.

"Nisan."

"Mayıs." güldüm kendi kendime. Akın mahkeme duvarı gibi suratıyla beni izlerken gram umursamadım bu tavrını ve ara sıra acıtmayacak şekilde tokat ata ata sevdim yüzünü.

"Ayran mı daha çok seversin yoğurt mu?"

"Ayran." dedi hiç düşünmeden.

"Koyu kıvamlı dimi?"

Kafasıyla onayladı sorumu.

"O zaman yoğurdu daha çok sevmiş olmuyor musun? Ayranın temeli yoğurt ve su. Koyu kıvamlı ayranın ise daha çok yoğurt ve su. Yoğurdu daha çok seviyorsun, evet. Evet evet."

"Haklısın yavrum."

Onaylamıştı ama anladığını bile sanmıyordum.

Yoğurt, ayrandan daha iyiydi sanki ya.

-




1 hafta sonra.


NİSAN (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin