20 (+18)

36.2K 339 76
                                    

hoşgeldiniz... sefalar getirdiniz...

oy sınırımız, 70

bölümler çok kısa sikicem diye isyan eden bir arkadaşımız vardı yorumlarda. seni unutmadım. 4k kelime yazdım.🩷💕💞💓💗💘💖

en uzun bölüm bu oldu.

+

sevişmeli bölüme büyük bi yorum sınırı koymak garip bence. millet nası soktuğunu mu yorumlayacak yani. bu sebeple bölümün uzunluğuna dayanarak 11 kâfidir diyorum. Zaten benim okur kitlesi pek sevmiyor anladığım kadarıyla yorum yapmayı🤨🤨

yorum sınırımız, 11






"Efendim Erenciğim?" dedim inlememek için zor durduğum sıra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







"Efendim Erenciğim?" dedim inlememek için zor durduğum sıra. Eğer yüz bin tane mesajla çok acil bir durum olduğunu, aramam gerektiğini yazmasaydı kesinlikle aramazdım.

Böyle geceler için ikimizin de telefonlarını yok etmem gerekiyordu anlaşılan.

"Nisan çok teşekkür ederim aradığın için." derken sesi kısıktı.

"Ne oldu?"

Hiç merak etmiyoruz ne olduğunu Eren. Lütfen siktir git ve ateşli anımızı bölme.

Ağzını mememe yaslamış bebek gibi emen ama bir bebeğe göre epey sinirli duran Akın'ı izlerken cümle kurmak çok zordu. Ikınıyor gibiydi çıkan sesim.

"Ne olduğunu sonra anlatırım, hayatımı kurtardığını bil. He bu arada Şebnem yanında mı?"

Dişlerini mememe geçirdiği için Akın'ın saçlarını geriye doğru çektim ama Akın milim oynamadı. Tekrardan dişlerini geçirdi ve ses çıkarmayacak şekilde sulu sulu öptü aynı yeri.

"Deği- ahh."

Gözlerim yanlışlıkla ağzımdan kaçan inlemeyle büyüdü. Kısık bir inlemeydi ama Eren'in kaplan kulakları eminim ki duymuştu.

"N'oldu?" Endişeli çıkan sesi doldu kulağıma. İnleme sebebimi saptayamamış olmasıyla ferahladım.

"Telefonu yüzüme düşürdüm."

Akın o tapılası sesiyle gülüp yaptığı işe devam ederken gözlerimi devirdim.

"Dikkat etsene kızım. He bu arada Şebnem'den haber alırsan bana yazar mısın?"

Akın bu sefer dilini dışarı çıkartıp mememi boydan yaladı ve ıslaklık bıraktığı yerlere üfledi. Bunun gözlerimi arkaya kaydırtacak kadar zevk vermesi anormal geliyordu artık.

"Tamam." dedim titreyen sesimle ve telefonu can havliyle kapattım.






Bundan sonrası ağır bir anlatımla yazılmıştır. Sadece karakterlerin konuşmaları olarak değil tanımlar olarak da.

NİSAN (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin