Merhaba çok sevgili wattpad sakinleri, hoşgeldiniz.
Kurgu, hoşunuza gitmeyecek (misal smut... DETAYLI SMUT.) gibi ögeler barındırıyor.
edit: açıkçası bu kurguyu daha ağır, yavaş ve ciddi yazacaktım ama sonrasında pek vakit ve beklentim olmadığı için sadeleştirdim.
bir beklentim olduğundan yazmıyorum aslında, yazmayı sevdiğim için yazıyorum fakat eğer istediğim düzeyde yazsaydım çok daha fazla vakit harcamış olacaktım ve bu vakti gençliğim adına daha önemli şeyler için kullanabilecekken bi' düşündüm 'wattpadi mi seçerdim?' diye. üzgünüm ama hayır.
kısacası, tanıtım kısmı ve yanlış hatırlamıyorsam ilk iki bölüm biraz karmaşık, ağır, sıkıcı gelebilir. sonrası gayet akıcı.
sadeleştirmeye çalıştım bu arada, bazı betimlemeleri veya sadece bir cümleden oluşan uzunca paragrafları sildim.
Umarım keyif alırsın!
edit2: Karakterlerim bir bok yemediği sürece yapılan boş küfürler hiç hoş değil. Kendinizi hayali bir karakter için bu kadar düşürmenize gerek yok gerçekten..
Otobüsten gelen kırmızı yeşil ışıkların yerdeki birikintiye yansımasını izlerken bakış açıma giren tekerlekler ve sıçrayan su, sonrasında karşı kaldırımdan yükselen küfür içerikli uzunca bir cümle.
Kulaklıklarımı çıkarttıktan sonra üşüyen ellerimi hızlıca cebime geri soktum ama çalan telefonum yüzünden kısa bir süre sonra tekrar çıkartmak zorunda kaldım. Oflayarak çantamın içindeki telefonu ararken birinin omuzuma dokunmasıyla irkilip hızlıca o yöne doğru döndüm ve gördüğüm kişi beni saniyesinde bakışlarıyla ısıtmaya, içimi sımsıcak yapmaya yetti.
"Akın abi?"
Kulağındaki telefonu çekip aramayı kapattığının saniyesinde çantamın içindeki telefon da susmuş, çantamın fermuarını kapatıp ellerimi ceplerime sokmama sebep olmuştu.
"Nisan?"
Varlığını yeni fark ettiğim sigarayı attıktan sonra kemikli parmaklarını kabanının ceplerine soktu ve tek kaşını kaldırarak baktı bana.
"Ne yapıyorsun bu saatte burada?" Sorduğu sorunun anlamsızlığıyla bulunduğumuz durağın içini işaret ederek soruyla cevapladım sorusunu. "Ne yapıyor gibi gözüküyorum?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİSAN (+18)
Teen FictionAbimin arkadaşı kurgusudur. Fazlaca yetişkin içerik, dirty talk, küfür, erkek nefreti(hshsdhajah) içerir, rahatsız olacaklar usulca başka kitaplara ilerlesin<3