Merhaba! Yıldıza basmayı unutmayın lütfen <3
*
"Evet efendim."
"Yani sen aslında kargo bırakmaya gelmiştin öyle mi?"
"Evet efendim."
"Tekrar anlat bakalım şu olayı."
"Abi zaten dört defa anlattırdın ya!"
"Sen karışma sümüklü."
"Ne demek karışma? Başımı şişirdiniz ne demek karışma ya? Ne demek neee? Susun artık."
"Ah bu arada," dedi Arda. "Karşı komşunuz evde yoktu. Siz teslim edebilir misiniz?"
Cebinden çıkarttığı küçük kare poşete baktığımda bahsedilen kargonun bu olduğunu anladım.
Arda aslında kargocuydu. Babaannemin tuzağına düşüp, bizim eve hapsolmuş bir kargocu.
Babannem ile bu konuyu en kısa sürede konuşacaktım çünkü bize her gelişinde bana erkek ayarlamaya çalışıyordu.
BENİM ERKEĞİM BANA YETER BABAANNE!
"Tabii." diyerek poşete uzanan elimi itekledi abim ve kendisi aldı.
*
"Tenimeğğğ yazılmışşşsıığğğannn!"
"ĞAĞĞ!" diye bir çığlık koptu yan tarafımdam.
"Şebnem sus artık!" dedi aynı ses. Yüzüme bastırdığım yastığı kaldırıp göz ucuyla baktığımda Lale'nin sesi olduğuna emindim artık.
"Bana sus falan deme kızım! Bugün beni hiçbir güç susturamaz! TENİMEEEĞĞ-"
"Tenini sikeyim!" yastığı Şebnem'e doğru attığımda tam olarak alnına isabet etmişti. Gülümsedim. Annemden kapmıştık bir şeyler.
"Akın ne zaman gelecek?" dedi Lale derin bir nefes ve sabır faslından sonra.
"Gelmeyecek," cebimden telefonumu çıkarttım. "Ben gideceğim."
"Senin eril enerji şaka mı? Hep sen gidiyorsun kızım, farkında mısın?" şarkıdan anında odağı çekilen Şebnem'in dedikleriyle ofladım. Fazla tiktokta dolaşıyordu. Eril enerji, dişil enerji, regl olan erkek, burcun ne diye sorunca burcu kim diyen kız...
Dişilliğinizi arttırmak istiyorsanız pembe giyin! Kararları erkeğinize bırakın! Hesap ödetin! Anı yaşayın, stresli kadınlar eril enerji yayar! Tuzlu suyla yıkanın! Vanilya ve gül yağı sürün!
Allah aşkına nasıl saçma bir çağdı bu?
"Yakında taktırır Akın'ı da si-"
Cümlesini tamamlamasına izin vermeden Şebnem'in ağzına kucağındaki yastığı attı Lale.
Taktırıp Akın ile rolleri değişmek garip bir deneyim olabilirdi. Garip deneyimleri pek sevmezdim. Akın'ın da bu fikirden hoşlanacağını sanmıyordum. Güldüm kendi düşüncelerime. Şebnem aklıma saçma sapan şeyler sokup duruyordu.
"Korunuyorsunuz değil mi?" dedi Lale ciddiyetle.
"Ah güzel Lale," konuşmama izin vermeden atladı Şebnem. "Bizim azgın panterimiz, domuz suratla hiç sevişmedi ki!"
"Maalesef." diye fısıldadım. Koca bir maalesef.
"Yakındır." dedi Lale ek bir tepki olmayan yüzüyle. "Korunmayı unutmayın. Hap işine falan sakın gireyim deme. He bir gün girsen de korunmayı bırakmayın."
Kafa salladım. Devam etti konuşmasına.
"Akın'ı tam olarak tanımıyorum ama çıkarcı biriyle birlikte olmayacağını biliyorum. Yine de erkeklere belli olmayacağı için uyarayım: Prezervatif, erkeğin aldığı zevki etkilemiyor. Sana hap şutlayıp, düzgün zevk alamadığını iddia ederek prezervatif takmamakta ısrar ederse götüne sok o prezervatifi. Dediğim gibi, o küçük plastik parçası iki tarafın da alacağı zevgi azaltmıyor."
Tekrardan salladım başımı. Lale'nin şimdiye kadar iki ilişkisi olmuştu ve ikisi de uzun süren ilişkilerdi. Hem uzun hem toxic olduğu için Lale ciddi ilişkiden elini eteğini çekmiş, insanlarla öylesine flörtleşme durumuna gelmişti.
Bu insanlara abim de dahildi bir dönem. Abimin haberi olmasa da, abimin konusu açıldığında Lale kendinden beklenmeyecek şekilde imalı şakalar yapardı.
Açıkcası Lale'yi yengem olarak düşünemiyordum. Gerçi çok da ciddiye almıyorduk bu konuda onu.
"İsterse demirden olsun, bu iki azgının birbirine duyduğu arzu körelmez zaten." güldüm Şebnem'in dediğine. Demirden prezervatif ve onu takan bir adet Akın...
Telefonuma gelen bildirimle elimde duran telefonun kilidini açıp mesajlara girdim. Akın'dandı. Doğrusu, Akin abi'den.
Akın abi: Bebeğim
Akın abi: Geceyi kızlarla mı geçireceksiniz?
Siz: Sayılır Akın abiciğim
Akın abi: Abiciğim mi?
Akın abi: Abiciğim de neyin nesi oluyor şimdi?
Akın abi: Babacığım bile daha normal Nisan.
Siz: Babacığım?
Siz: Senin fetüşül arzlar beni korkutuyor abiciğim
Akın abi: Henüz fetişlerimle tanışma fırsatın olmadı ama
Akın abi: Babacık olma gibi bi isteğim olmadığına emin olabilirsin
Siz: Ya benim varsa?
Siz: Seni emerek boşaltırken aferin güzel kızıma diyip kalçalarımı sertçe tokatlamanı istiyorsam?
Akın abi: Tanrı aşkına, Nisan
Akın abi: Bu isteğini sikik bir telefon uygulamasında dillendirmek zorunda mıydın?
Siz: Bu bir zorundalık mıydı bilmem ama
Siz: Gerçekleşmesi gereken bir istekti
Siz: Arzu ablalar gitti mi?
Akın abi: Gittiler yavrum. Gittiler. Kimse yok.
Siz: E süper...
*
geçiş bölümü normalden kısa çünkü bir sonraki bölüm epey uzun olacağa benziyor. Gazamız mübarek olsun.
TENİMEEEĞĞĞ YAZILMIŞSIIIĞÜÜNN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİSAN (+18)
Teen FictionAbimin arkadaşı kurgusudur. Fazlaca yetişkin içerik, dirty talk, küfür, erkek nefreti(hshsdhajah) içerir, rahatsız olacaklar usulca başka kitaplara ilerlesin<3